Ik zat dus op smalband en juist voorbij 12u disconnect ik om terug op breedband te zitten. Wat blijkt nu na toch wel een drietal keer te disconnecten met een tijdspanne van 5 minute:
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 41 kbit/s or 5 kbyte/s
- Upload speed : 156 kbit/s or 20 kbyte/s
Mon Mar 1 2004 at 00:20:55 UTC+0100
Heeft Skynet de kalender met nog een dagje verlengd ofzo ? Gisteren een schrikkeldag, vandaag een Skynetdag ? Of beginnen ze adsl2fit manieren te krijgen ?
En ja, mijn teller staat terug op 0. En nee, ik heb geen 15GB teveel gedownload vorige maand.
30 februari
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Hmm bizar,
Maw, daar waar je normaal je breedband snelheid terug zou moeten krijgen, blijf je op smallband zitten?
Misschien was het systeem een beetje overbelast, rond middernacht, waardoor je niet direct op breedband geraakte..? Dat uw profiel nog niet bijgewerkt geraakte... en dat het pas later bijgewerkt is...?
Ondertussen nog steeds niet?
Anders kan het zijn, dat er foutje is gebeurd bij Skynet, kzou zeggen indien morgen niet in orde: eventjes bellen met de helpdesk 0800/22700
of 0800/22800
Maw, daar waar je normaal je breedband snelheid terug zou moeten krijgen, blijf je op smallband zitten?
Misschien was het systeem een beetje overbelast, rond middernacht, waardoor je niet direct op breedband geraakte..? Dat uw profiel nog niet bijgewerkt geraakte... en dat het pas later bijgewerkt is...?
Ondertussen nog steeds niet?
Anders kan het zijn, dat er foutje is gebeurd bij Skynet, kzou zeggen indien morgen niet in orde: eventjes bellen met de helpdesk 0800/22700
of 0800/22800
I love it when a plan comes together!
- Kwabber
- Pro Member
- Bedankt: 3 keer
Blijkbaar zijn er dus 2 tellers bij Skynet. De volumeteller en de verbindingsteller. En smalband zit bij de volumemeter. Dus de verbindingsmeter was gereset, maar het volume stond nog steeds op 15GB.
Bon ja, tis nu dus opgelost, maar denk toch dat er een foutje in hun script zit.
Bon ja, tis nu dus opgelost, maar denk toch dat er een foutje in hun script zit.