Tijdelijk ongelimiteerd internet voor 25€ per maand bij Base

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
cyberbug
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 186 keer
Recent bedankt: 3 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Als je voor 31 Augustus intekent bij base voor een ADSl Freedom abonnement, Betaal je 25€ ipv 35€ En krijg je onbeperkt downloaden met een Fup.
Dit voor de 1ste 12maand. hierna betaal je terug 35€ en je krijgt een limiet van 15gig

Er word ook aangegeven dat je geen lijn bij belgacom meer nodig hebt.

Dit is wel een hele mooie promo (om dan eventueel na een jaar op te zeggen vermits dit tevens de minimum contractsduur is)

Ik vrees enkel een beetje voor hun fup als ik alles op een rijtje zet.

Bron http://www.base.be/BASE/nl/Home/Particu ... .aspx/4313 (wachtwoord is FREEDOM)
http://tweakers.net/nieuws/54473/base-s ... oaden.html
Greetz cyberbug

Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Is hetzelfde als Tele2.
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 118 keer
Bedankt: 16 keer
Provider

Afgezien van hun FUP (kan even goed 30GB zijn ofzo), vind ik het vreemd dat er na een jaar
1) 35€ ipv 25€ moet betaald worden
2) slechts 15GB download limiet is

't Is zo een beetje wat elk bedrijf momenteel doet : klanten lokken. (Zoals de banken met hun nieuwe percentages, en de ISP's met hun gegoochel met limieten en FUP's).
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Onbeperkt downloaden met een fup is nog steeds geen onbeperkt.
Neem nu astra2se ze hanteren geen datalimieten maar een fup.
astra2se schreef:Geen data limieten ( Fair Use Policy ) en voor een zeer aantrekkelijk vast bedrag per maand.
Weet je hoe groot hun fup is? 2 GB. Dat noemen ze dus geen datalimieten.
Afbeelding
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 105 keer
Recent bedankt: 1 keer

Base is hier vooral de markt een beetje aan het aftasten om hun nieuw product te positioneren. Na een jaar zullen waarschijnlijk wel andere voorwaarden worden gegeven dan wat er nu opgegeven staat.

Dat ze onder de naam Base het product brengen heeft misschien te maken met de negatieve bijklank van Tele2
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Jammer dat ze geen aanbod doen in combinatie met een disco-lijn. Begrijpelijk ook, want de vaste lijn is hun concurrent.
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 9 keer

lithion schreef:Base is hier vooral de markt een beetje aan het aftasten om hun nieuw product te positioneren. Na een jaar zullen waarschijnlijk wel andere voorwaarden worden gegeven dan wat er nu opgegeven staat.

Dat ze onder de naam Base het product brengen heeft misschien te maken met de negatieve bijklank van Tele2
Hmm, alsof Base zo'n positieve bijklank heeft. (zeker wat betreft FUP)
Matthias_VL
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 5 keer

wauw, dus geen raw copper of discovery :oops: ? dat is een aanboed om u tegen te zeggen; 25 euroookes,wel zou men toch 25 Gb kunnen geven de dag van vandaag
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster

De raw-copper zit inbegrepen voor zover ik het begrepen heb. Op zich is die prijs dus wel scherp. De dag van vandaag geven ze FUP (volgend jaar voorlopig 15GB).

@ispwatch: ik heb zelden problemen gehad met de Base-administratie(gsm), maar de vraag is hier inderdaad of een verpakte T2 goed afgehandeld gaat worden door deze nieuwe ISP.
Matthias_VL
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 5 keer

Wanneer da mogelijk is ,kun je je voorstellen hoeveel ze achter die lijnen
verdienen. :roll:
Die raw copper of verplichte lijn moeten verdwijnen zeker wanneer men alternatief gaat.
Het feit dat Belgacom TV kijkers o.a. gijzelt met internet zou niet mogen,
test aankoop, regering, europa,... niemand klaagt het aan.
ispwatch
Pro Member
Pro Member

@ispwatch: ik heb zelden problemen gehad met de Base-administratie(gsm), maar de vraag is hier inderdaad of een verpakte T2 goed afgehandeld gaat worden door deze nieuwe ISP.
Het ging over de negatieve bijklank en wat dat betreft heeft Base (al dan niet terecht; voor mobile zit ik trouwens bij een provider die van het Base netwerk gebruikt maakt en dit zonder problemen) reeds flink wat negatieve reacties gehad in de pers.
Voor het overige is het een aangepast Tele2 abonnement waar mijns inziens te weinig info over verstrekt wordt op die aangehaalde site.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 68 keer

En voor mensen die toch veel bellen met een vaste telefoon,naar een andere vaste tel. kunnen dan het abbo bij Mobistar er bij nemen( Mobistar at Home 7€).
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster

ispwatch schreef:
Het ging over de negatieve bijklank en wat dat betreft heeft Base (al dan niet terecht; voor mobile zit ik trouwens bij een provider die van het Base netwerk gebruikt maakt en dit zonder problemen) reeds flink wat negatieve reacties gehad in de pers.
Voor het overige is het een aangepast Tele2 abonnement waar mijns inziens te weinig info over verstrekt wordt op die aangehaalde site.
Ik ben niet helemaal mee. Over welke negatieve reacties in de pers heb je het juist? Kan je een voorbeeld geven van bv. de laatste drie jaar? Helemaal in het beginstadium toen ze hun netwerk aan het uitbouwen waren (Orange), toen was hun dekking inderdaad slecht. Maar in die tijd was Mobistar minstens even slecht. Die tijden zijn bij beiden mijns inziens al jaren voorbij. Misschien houd je daar dat negatieve imago-gevoel nog van over?

Ik denk eerder dat ze voor "de buitenwereld" van scratch beginnen met hun ADSL-aanbod. Persoonlijke perceptie waarschijnlijk :wink:
ispwatch
Pro Member
Pro Member

Het gaat hem niet zozeer over hun adsl aanbod, wel over FUP bij Base, daar zijn ze (mede door hun slechte communicatie ivm FUP bij sommige van hun mobile aanbiedingen) reeds enkele malen negatief mee in het daglicht gekomen.
Over hun adsl aanbond laat ik me niet uit, vind ik het veel te vroeg voor om daar een mening over te kunnen geven, behalve dan dat de info erover op de aangehaalde site wat aan de magere kant is.
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster

ispwatch schreef:Het gaat hem niet zozeer over hun adsl aanbod, wel over FUP bij Base, daar zijn ze (mede door hun slechte communicatie ivm FUP bij sommige van hun mobile aanbiedingen) reeds enkele malen negatief mee in het daglicht gekomen.
Over hun adsl aanbond laat ik me niet uit, vind ik het veel te vroeg voor om daar een mening over te kunnen geven, behalve dan dat de info erover op de aangehaalde site wat aan de magere kant is.
Ik begrijp wat je wil zeggen.

Ik ben wel eens benieuwd hoe dit gaat evolueren. Gaan ze een "multidistributie" aanhouden?
Base: mobile+rapcopperADSL
T2: telefonie+adsl+(duurdere)mobile

Het beste van de twee is waarschijnlijk teveel gevraagd :). Op dit moment is het goed gezien dat ze sms'jes sturen naar hun klanten. Dit kost hun pakken minder dan een reclamecampagne. T2 kan rustig blijven campagne voeren voor het publiek dat nog wel een telefoonlijn wenst te behouden. Ik vermoed dat BASE op termijn zoals Mobistar een allin-fix-abbo via mobile zal aanbieden.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 105 keer
Recent bedankt: 1 keer

ispwatch schreef:Het gaat hem niet zozeer over hun adsl aanbod, wel over FUP bij Base, daar zijn ze (mede door hun slechte communicatie ivm FUP bij sommige van hun mobile aanbiedingen) reeds enkele malen negatief mee in het daglicht gekomen.
Ja, die FUP bij hun Base unlimited zeker? Dat is slechts één product. Uw gsm al babyfoon gebruiken valt voor mij ook niet onder de FUP. Als er onbeperkt bellen wordt aangeboden, dan moet je ook bellen (lees: conversaties voeren). Bij isp's die een fup aanbieden moet je ook niet constant de lijn voltrekken.

Die 100-tal klanten die ze daarmee hebben buitengebonjourd zien ze zeker niet graag komen naar ADSL met een FUP en de rest van de bevolking trekt zich niks aan van die 100 ex klanten.

Mobistar en Proximus komen geregeld ook negatief in het nieuw ivm uitvallen van het netwerk, maar de mensen zijn dit na een week alweer vergeten.
ispwatch
Pro Member
Pro Member

Ik zeg ook niet dat Base ongelijk had, verre van, het is wel de manier waarop ze dat intieel naar buiten brachten die voor de negatieve weerklank zorgde, zoiets blijft zeker in verband met FUP hangen.
Voor het overige ben ik best tevreden over de kwaliteit van het Base netwerk hoor.
dbr
Premium Member
Premium Member

lithion schreef:..
Tele2 is overgenomen om de mobiele divisie in Belgie te versterken, dat er een Base Adsl variant zou komen was vrij duidelijk.
Anders heeft een aankoop om het merk te versterken weinig zin.
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”