Ik kom net van de lijn met de mensen die speedtest.nl onderhouden. Daar heeft men me beloofd binnen dit en een paar minuten de 'Light' registratiesnelheid op te trekken naar de correcte 1Mbps.
Binnen een paar minuutjes kunnen jullie dus beginnen met de snelheid te testen. Kan je meteen (eindelijk) even zien hoe het precies zit sinds de upgrade die de Light mensen kregen (0,5 --> 1 Mbps).
(en ik ben zelf ook benieuwd jullie ervaringen te zien)
Light gebruiker? speedtest.nl is er (bijna) klaar voor
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Wat mis je nog in ons overzicht?
http://www.userbase.be/speedtest/db_las ... rovider=-1
Ik weet het, niet zo superveel tests, maar geef toe, de doelgroep waarvoor een light-product bedoeld is zal niet bezig zijn met het optimaliseren van zijn lijn
.
http://www.userbase.be/speedtest/db_las ... rovider=-1
Ik weet het, niet zo superveel tests, maar geef toe, de doelgroep waarvoor een light-product bedoeld is zal niet bezig zijn met het optimaliseren van zijn lijn

Hey Meon, spijtiggenoeg kan ik uit de meeste gegevens daar niet uitmaken welke locaties het betreft en zitten er bij de 'light' ook resultaten van 4Mb tussen. Dat maakt dat ik manueel moet 'gokken' en geen controle heb over de juistheid. Speedtest helpt me daar een ietsje meer bij, bovendien wordt daar een iets groter bereik verwacht van tests (bekendheid onder gewone gebruikers, mede dankzij Clickx).
correctie: <b>ex</b>-T2m...
- meon
- Administrator
En als ik nu eens de location er bij bouw, naast het vrije veld?
En dat er 4 mbitters tussen zitten ...hoe kan ik dat volgens jou vermijden? Ik maak al dat ze enkel kunnen kiezen tussen Tele2-abonnementsvormen, als ze daarna nog een verkeerde keuze maken ... Iemand die 740 kbit haalt kan nog steeds een 4 mbitter zijn eh ...
En dat er 4 mbitters tussen zitten ...hoe kan ik dat volgens jou vermijden? Ik maak al dat ze enkel kunnen kiezen tussen Tele2-abonnementsvormen, als ze daarna nog een verkeerde keuze maken ... Iemand die 740 kbit haalt kan nog steeds een 4 mbitter zijn eh ...
- meon
- Administrator
Als jij me zegt hoe ik dat vanaf 'een willekeurige website' kan te weten komen (bvb door een kenmerk in het IP-adres of DNS-naam), dan kan ik daar rekening mee houden, maar nu kan ik niet specifieker gaan dan detecteren welke provider je hebt ...