Connectieproblemen? 11/08/05

Plaats reactie
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Nog iemand problemen met z'n realdsl? 'k Geraak al de ganse avond niet geconnecteerd.
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Geen enkel probleem in zone 09
Gebruikersavatar
patrickc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 dec 2003, 13:08
Locatie: Ekeren 2030
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

poohbeer schreef:Nog iemand problemen met z'n realdsl? 'k Geraak al de ganse avond niet geconnecteerd.
Geen problemen aan deze kant van de Rupelstreek...
see you at http://www.coeman.net
Scarlet One triple play. Linksys E4200, lot of computers, Download volume from 1 till 3TB/month
Base B39, Sony Xperia S
CM690 II Advanced, Intel i7-2600K, 16GB ram, SSD Adata 120GB, Seagate 7200.14 2TB, Be Quiet! DPP 650W 80+gold & DR PRO cpu cooler, underclocked cpu for silent computer. Linux Mint 14.
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

mm weird.. kloterouter raakt maar niet connected.. morgen eens met andere modem proberen.. tot dan.. lang leve telenet :D
nickx.be

Zone 089 (Lanaken / Maasmechelen)

De hele avond geen connectie. Ligt dus niet aan jou modem. Ik heb vanalles geprobeerd hopende op spoedige oplossing.
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

nickx.be schreef:Zone 089 (Lanaken / Maasmechelen)

De hele avond geen connectie. Ligt dus niet aan jou modem. Ik heb vanalles geprobeerd hopende op spoedige oplossing.
Thanks, ik ben trouwens van Turnhout (014).
Vanochtend nog steeds geen connectie trouwens. Toch Karel maar eens mailen.
nickx.be

poohbeer schreef:
nickx.be schreef:Zone 089 (Lanaken / Maasmechelen)

De hele avond geen connectie. Ligt dus niet aan jou modem. Ik heb vanalles geprobeerd hopende op spoedige oplossing.
Thanks, ik ben trouwens van Turnhout (014).
Vanochtend nog steeds geen connectie trouwens. Toch Karel maar eens mailen.
Heb hem net gebeld. Zodat men weet dat er inderdaad iets is. Ben nu niet thuis maar hoop dat 't straks is opgelost.
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

nickx.be schreef: Heb hem net gebeld. Zodat men weet dat er inderdaad iets is. Ben nu niet thuis maar hoop dat 't straks is opgelost.

ik heb'm mailtje gestuurd, moet zeggen dat'k erg snel reactie had. Of jij hebt gebeld voor ik mailde maar het zou opgelost moeten zijn. Helaas niks te zien op de statuspagina.
Over m'n factuurvraagje in de laatste email nog wel geen antwoord gekregen :-(

***************************************************

Ik ondervind sinds gisteren een probleem met mijn ADSL verbinding. Ik krijg simpelweg geen verbinding meer. Op de statuspagina zie ik ook totaal niets van een storing of dergelijks.
Mijn login is **** en ben gelegen in de 014 zone. Telefoonnummer is 014 xx xx xx.

Ik heb de volledige config in m'n router nog eens nagekeken en vind niet meteen fouten terug. Login en passwd waren zeker hetzelfde ingevoerd als dewelke ik via jou heb gekregen. 'k Vermoed dus dat de fout ergens upstream in jullie richting moet liggen.

Kan jij eens nakijken wat er aan de hand is en me verwittigen wanneer ik terug verbinding mag verwachten?

***************************************************

>----- Oorspronkelijk bericht -----
>Van: Karel xxx[mailto:[email protected]]
>Verzonden: vrijdag, augustus 12, 2005 11:30 AM
>Aan: [email protected]
>Onderwerp: Re: adsl connectieproblemen?

>
>Dit zou normaal gezien opgelost moeten zijn ! Krijg je een bepaalde
>foutmelding in de router / modem ?
>
>--
>Vriendelijke groeten,
>
>Karel xxx
>Support Engineer

***************************************************

Karel,

Na gisteren overdag en gisteravond heb'k ook vanochtend nog getest. Aangezien hier niets van op de status pagina staat ging ik er van uit dat het probleem nog niet bekend was bij jullie.

Als je zegt dat het ondertussen is opgelost kan dat dus wel zijn, kan het alleen niet meteen controleren aangezien ik niet thuis zit. Laten we hopen dat het ook bij mij is opgelost nu dus.

Bijkomend toch nog een vraagje. Ik heb nog steeds geen factuur c.q. domiciliëringsinfo gekregen. Wanneer mag ik deze verwachten?

groeten,
Koen
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Problemen bij mij zijn toch nog niet opgelost. :evil:



M'n dlink modem geeft:
Aug 12 19:09:36> DSL Carrier is up
Aug 12 19:10:05> System Call Error
Aug 12 19:10:05> Couldn't get channel number: Transport endpoint is not connected
Aug 12 19:10:05> Doing disconnect
Aug 12 19:10:05> pppd 2.4.1 started by root, uid 0 als error, terwijl de smc router/modem combo het volgende geeft:
08/12/2003 19:16:26 PPPoE send PADI
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Die error doet mij denken aan een foute vpi/vci kijk deze eens na als je wil :)
Het moet op 8/35 staan.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

SeNsEi Ze0n schreef:Die error doet mij denken aan een foute vpi/vci kijk deze eens na als je wil :)
Het moet op 8/35 staan.
checked, staat netjes op 8/35.
nickx.be

Exact zelfde probleem hier. Kom er ook niet op ingelogd. Alles is standaard en verder is er niets gewijzigd. Ik hoop dat de problemen snel opgelost worden. Nu al weer downtime een lange tijd kan ik niet gebruiken. Maar goed we hebben er vertrouwen in. Poohbeer lijkt me verstandig als ik en jij toch even nog een mail sturen. Dat ik nu in 't weekend geen internet heb tja, ok kan gebeuren maar door de week moet ik toch echt kunnen vpnnen.
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

nickx.be schreef:Exact zelfde probleem hier. Kom er ook niet op ingelogd. Alles is standaard en verder is er niets gewijzigd. Ik hoop dat de problemen snel opgelost worden. Nu al weer downtime een lange tijd kan ik niet gebruiken. Maar goed we hebben er vertrouwen in. Poohbeer lijkt me verstandig als ik en jij toch even nog een mail sturen. Dat ik nu in 't weekend geen internet heb tja, ok kan gebeuren maar door de week moet ik toch echt kunnen vpnnen.
Ik heb gisteren al een mailtje verstuurd hoor. Nu is het voor mij gewoon wachten tot iemand dat ding leest.
Heb ze namelijk ook even gebeld en in tegenstelling tot wat ik van een ISP verwacht hebben ze in't weekend geen enkele engineer standby staan voor storingen op hun net (voor het adsl gedeelte) . Tenzij half vlaanderen plat ligt dan zullen ze vast wel iemand oproepen, hoop'k ;)
nickx.be

Laten we het hopen. :) Ik las ergens anders op het forum dat iemand met hetzelfde probleem ongeveer 8 dagen downtime heeft gehad. Minder :)

Onze hoop is groot, kan 't missen als kiespijn... heb helaas een discovery line dus analoog 't net op wordt misschien net iets TE duur : )
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

03 zone alles ok.. misschien nog een gevolg van die stroom panne een paar weken terug dat het toestel maar nu eerst iets ondervind.. dat was toch in turnhout niet?? misschien ook gelijk je router checken.. of modem..
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

nickx.be schreef:Laten we het hopen. :) Ik las ergens anders op het forum dat iemand met hetzelfde probleem ongeveer 8 dagen downtime heeft gehad. Minder :)

Onze hoop is groot, kan 't missen als kiespijn... heb helaas een discovery line dus analoog 't net op wordt misschien net iets TE duur : )
normaal als er meer dan 1 persoon dezelfde fout krijgen of probleem hebben word zoiets toch als blockstoring gezien en moet deze onmiddelijk opgelost worden of ben ik nu zo verkeerd.. alle voor de televisie in nederland is dat zelfs zo.. neem aan dat het internet toch iets belangerijker is dan tv .. hangt er een beetje vanaf natuurlijk..
nickx.be

Nog steeds geen connectie helaas : ) en maandag zijn ze dicht he.. damn!
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ofloo schreef:03 zone alles ok.. misschien nog een gevolg van die stroom panne een paar weken terug dat het toestel maar nu eerst iets ondervind.. dat was toch in turnhout niet?? misschien ook gelijk je router checken.. of modem..
Ik heb geen probleme'n ondervonden van die elektriciteits'panne' toen. Heb't ook getest met een sparemodem, zelfde resultaat.
Fout ligt dus heel erg warshijnlijk niet bij mezelf.
'k Hoop dat'k als fieldservice engineer m'n netwerkje tot en met de router nog wel in orde krijg ;) Van adsl zelf heb'k wel geen kaas gegeten.
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ofloo schreef:normaal als er meer dan 1 persoon dezelfde fout krijgen of probleem hebben word zoiets toch als blockstoring gezien en moet deze onmiddelijk opgelost worden of ben ik nu zo verkeerd.. alle voor de televisie in nederland is dat zelfs zo.. neem aan dat het internet toch iets belangerijker is dan tv .. hangt er een beetje vanaf natuurlijk..
Dat zou ik ook denken. Nu heeft realdsl waarschijnlijk nog niet zo superveel users dus het kan best zijn dat een probleem aan hun kant maar door een paar mensen wordt opgemerkt. Tel daar dan nog eens bij dat veel mensen slechts 1 inet verbinding hebben, en geen spare soals mezelf en nickx.be... trek zelf je conclusies maar :)

Feit dat ik van Karel vrijdag nog te horen kreeg "Dit zou normaal gezien opgelost moeten zijn !", doet me toch echt vermoeden dat het geen probleem is dat enkel bij mij en nickx.be aanwezig is en dus eigenlijk wel fatsoenlijke aandacht van realdsl standby-engineers verdient.
wh4t3v3r
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:24

als ik kan verder gaan op mijn login naam zou ik denken dat ze een klein 200 abbonees hebben tot nu toe.. kan er ook totaal naast zitten en dat het nummer er niets mee te maken heeft natuurlijk
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

tja 200 klanten maar die wonen niet allemaal in de omgeving turnhout :p of wel hehe
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

poohbeer schreef:
Ofloo schreef:normaal als er meer dan 1 persoon dezelfde fout krijgen of probleem hebben word zoiets toch als blockstoring gezien en moet deze onmiddelijk opgelost worden of ben ik nu zo verkeerd.. alle voor de televisie in nederland is dat zelfs zo.. neem aan dat het internet toch iets belangerijker is dan tv .. hangt er een beetje vanaf natuurlijk..
Dat zou ik ook denken. Nu heeft realdsl waarschijnlijk nog niet zo superveel users dus het kan best zijn dat een probleem aan hun kant maar door een paar mensen wordt opgemerkt. Tel daar dan nog eens bij dat veel mensen slechts 1 inet verbinding hebben, en geen spare soals mezelf en nickx.be... trek zelf je conclusies maar :)

Feit dat ik van Karel vrijdag nog te horen kreeg "Dit zou normaal gezien opgelost moeten zijn !", doet me toch echt vermoeden dat het geen probleem is dat enkel bij mij en nickx.be aanwezig is en dus eigenlijk wel fatsoenlijke aandacht van realdsl standby-engineers verdient.
tja, tenzij hun centrale er wel op zat hehe :p
nickx.be

Even vergeten dat ze natuurlijk gesloten waren maar goed helaas nog steeds geen connectie. Lampje knipperd vrolijk oranje. : ( snik...
tracer0707

je kan vandaag toch bellen..
netwerkproblemen lossen ze wel op .. logingegevens geven daarentegen niet :p morgen ze nog maar is lastigvallen dan maar voor dat..

kzou ze platbellen :p
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Net Karel aan de lijn, zou onmiddelijk een ticket bij Belgacom aanmaken.

En hier heb je dus gelijk het probleem van ADSL.. geen single point of contact en de mensen waar jij contact mee hebt kunnen maar een zeer beperkt deel zelf troubleshooten.
Hoop dat Belgacom er nu wel en beetje vaart achter zet.

Karel zou me telefonisch op de hoogte houden dus zodra ik weer wat hoor horen jullie het hier ook. (altijd leuk te weten hoe snel iets wordt opgelost bij een provider)
Gebruikersavatar
patrickc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 dec 2003, 13:08
Locatie: Ekeren 2030
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

poohbeer schreef:Net Karel aan de lijn, zou onmiddelijk een ticket bij Belgacom aanmaken.

En hier heb je dus gelijk het probleem van ADSL.. geen single point of contact en de mensen waar jij contact mee hebt kunnen maar een zeer beperkt deel zelf troubleshooten.
Hoop dat Belgacom er nu wel en beetje vaart achter zet.

Karel zou me telefonisch op de hoogte houden dus zodra ik weer wat hoor horen jullie het hier ook. (altijd leuk te weten hoe snel iets wordt opgelost bij een provider)
Bij stond Belgacom dezelfde dag nog aan mijn deur: 'kan niets vinden in de centrale dus ik kom ens in uwe kelder kijken'. 2 minuten later stond die terug buiten, 'alles is in orde aan onze kant'. Technieker had voor de zekerheid zelfs een eigen adsl modem aangesloten. 'ADSL synchro is perfect, den traffiek is ni voor ons he'. Naar Karel gemeld (das sneller dan dat die man zijn troubleticket had afgesloten) en toen een ticket geopend bij Telenet. 7 dagen heeft dat geduurd... En iedere keer bellen en iedere keer 'ik verhoog de prioriteit'...
see you at http://www.coeman.net
Scarlet One triple play. Linksys E4200, lot of computers, Download volume from 1 till 3TB/month
Base B39, Sony Xperia S
CM690 II Advanced, Intel i7-2600K, 16GB ram, SSD Adata 120GB, Seagate 7200.14 2TB, Be Quiet! DPP 650W 80+gold & DR PRO cpu cooler, underclocked cpu for silent computer. Linux Mint 14.
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

patrickc schreef: Bij stond Belgacom dezelfde dag nog aan mijn deur: 'kan niets vinden in de centrale dus ik kom ens in uwe kelder kijken'. 2 minuten later stond die terug buiten, 'alles is in orde aan onze kant'. Technieker had voor de zekerheid zelfs een eigen adsl modem aangesloten. 'ADSL synchro is perfect, den traffiek is ni voor ons he'. Naar Karel gemeld (das sneller dan dat die man zijn troubleticket had afgesloten) en toen een ticket geopend bij Telenet. 7 dagen heeft dat geduurd... En iedere keer bellen en iedere keer 'ik verhoog de prioriteit'...
klinkt niet goed, want hier krijg'k ook gewoon "adsl: physical up" te zien in m'n router. Probleem is dat'k geen ip adres krijg.
Zal'k morgen nog wmaar eens bellen want nog 7 dagen extra wachten ben'k echt niet van plan zonder een tegemoetkoming.
Gebruikersavatar
patrickc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 dec 2003, 13:08
Locatie: Ekeren 2030
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

poohbeer schreef:
patrickc schreef: Bij stond Belgacom dezelfde dag nog aan mijn deur: 'kan niets vinden in de centrale dus ik kom ens in uwe kelder kijken'. 2 minuten later stond die terug buiten, 'alles is in orde aan onze kant'. Technieker had voor de zekerheid zelfs een eigen adsl modem aangesloten. 'ADSL synchro is perfect, den traffiek is ni voor ons he'. Naar Karel gemeld (das sneller dan dat die man zijn troubleticket had afgesloten) en toen een ticket geopend bij Telenet. 7 dagen heeft dat geduurd... En iedere keer bellen en iedere keer 'ik verhoog de prioriteit'...
klinkt niet goed, want hier krijg'k ook gewoon "adsl: physical up" te zien in m'n router. Probleem is dat'k geen ip adres krijg.
Zal'k morgen nog wmaar eens bellen want nog 7 dagen extra wachten ben'k echt niet van plan zonder een tegemoetkoming.
Dat probleem had ik ook, lees maar elders naar mijn story :-(
see you at http://www.coeman.net
Scarlet One triple play. Linksys E4200, lot of computers, Download volume from 1 till 3TB/month
Base B39, Sony Xperia S
CM690 II Advanced, Intel i7-2600K, 16GB ram, SSD Adata 120GB, Seagate 7200.14 2TB, Be Quiet! DPP 650W 80+gold & DR PRO cpu cooler, underclocked cpu for silent computer. Linux Mint 14.
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
X-2datop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 449
Lid geworden op: 21 jun 2005, 21:44
Locatie: Antwerpen

Same here,

En ik wacht al langer dan 7 dagen ... :(
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

patrickc schreef: Dat probleem had ik ook, lees maar elders naar mijn story :-(

Gelijk de helpdesk c.q. Karel gemaild :)


Karel,

Van ADSL techniek ken ik niet veel moet'k toegeven maar als ik http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 1017#81017 lees dan krijg ik toch het idee dat een ticket aanmaken bij Belgacom misschien niet veel gaat opleveren?
Ik heb namelijk wel het idee dat ik wel een ADSL link heb. Zie hieronder.

Dlink:
Aug 12 19:09:36> DSL Carrier is up
Aug 12 19:10:05> System Call Error
Aug 12 19:10:05> Couldn't get channel number: Transport endpoint is not connected
Aug 12 19:10:05> Doing disconnect
Aug 12 19:10:05> pppd 2.4.1 started by root, uid 0 als error

smc:
ADSL: Physical up
08/12/2003 19:16:26 PPPoE send PADI (en dit elke 5 seconden opnieuw)

Als ik dan het volgende in acht neem, dan lijkt het me dat ik gewoon geen antwoord/ip krijg via dat discovery proces. Ik veronderstel dat deze afhandeling niet door Belgacom gebeurd?

Van http://www.faqs.org/rfcs/rfc2516.html:
PADI = PPPoE Active Discovery Initiation
PADO = PPPoE Active Discovery Offer
PADR = PPPoE Active Discovery Request
PADS = PPPoE Active Discovery Session-confirmation

Verder krijg ik bij de adsl stats van de SMC ook te zien dat line status=SHOWTIME en link type=Fast Path en krijg ik de juiste up- en downstream data rates te zien (512 & 3360kbps).

Geen idee wie nu precies dat PPPoE discovery proces dient te beantwoorden, maar ik veronderstel dat daar de fout zal liggen.

Hopelijk heb je hier wat aan want ik begin m'n adsl nu echt wel te missen (ook al zijn/waren de snelheden nog steeds niet erg stabiel).
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

X-2datop schreef:Same here,

En ik wacht al langer dan 7 dagen ... :(


Poll: Heb je dit probleem ook al gehad? Tussenstand:
resultaten
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

@poohbeer, je kan voor polls natuurlijk ook altijd gebruik maken van de poll-functie van die forum zelf. Ik ga nu wel enorm offtopic, maar je moet voor de lol eens spelen met de ID in die poll-dinges, d'er zitten echt wel grappige vragen bij :D

//edit; schrap, ik zie net dat polls uitgeschakeld zijn voor de gewone bezoekers, mijn 'beroepsmisvorming' weer ...
nickx.be

Zelfde hier nog steeds aan de hand. Ik heb Karel nog maar net weer gemailed. Ik hoop dat het spoedig wordt opgelost. Niet voor hen maar ben toch opzoek naar een betrouwbare partner. 1 dag offline kan ik begrijpen maar 6 dagen bijna is voor mij te lang. Je bent er zowat afhankelijk van he.

Anders gaan we toch echt opzoek naar andere partner.
Gebruikersavatar
X-2datop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 449
Lid geworden op: 21 jun 2005, 21:44
Locatie: Antwerpen

@poohbeer,

Jouw probleem/diagnostics stemmen inderdaad overeen met de algemene tendens van deze problemen. Ik heb ook geen antwoord op ATM/PPPoE niveau. En dit probleem heeft niks met Belgacom te maken, maar met Telenet Solutions welke de POP voorzien. En karel/realdsl weet dit hoor ...

Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

X-2datop schreef:@poohbeer,

Jouw probleem/diagnostics stemmen inderdaad overeen met de algemene tendens van deze problemen. Ik heb ook geen antwoord op ATM/PPPoE niveau. En dit probleem heeft niks met Belgacom te maken, maar met Telenet Solutions welke de POP voorzien. En karel/realdsl weet dit hoor ...

Grtz,
X
Ja klopt, kreeg vanmorgen alweer mailke van Karel dat er een intern configprobleem op mijn lijn bij telenet sollutions zat, dewelke ze gisterennamiddag rechtgezet zouden hebben.
Helaas pindakaas dus, ik zit nog steeds zonder realdsl connectie. :evil:
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Bij mij is't weer in orde.
nickx.be

Bij mij ook, ben dus nu wel aardig benieuwd wat het probleem is geweest. KAREL!! zet 't eens neer : )
Gebruikersavatar
patrickc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 dec 2003, 13:08
Locatie: Ekeren 2030
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

nickx.be schreef:Bij mij ook, ben dus nu wel aardig benieuwd wat het probleem is geweest. KAREL!! zet 't eens neer : )
Het is inderdaad een zodanig en blijkbaar een RealDSL gekoppeld probleem dat een woordje uitleg best zou mogen.
see you at http://www.coeman.net
Scarlet One triple play. Linksys E4200, lot of computers, Download volume from 1 till 3TB/month
Base B39, Sony Xperia S
CM690 II Advanced, Intel i7-2600K, 16GB ram, SSD Adata 120GB, Seagate 7200.14 2TB, Be Quiet! DPP 650W 80+gold & DR PRO cpu cooler, underclocked cpu for silent computer. Linux Mint 14.
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

nickx.be schreef:Bij mij ook, ben dus nu wel aardig benieuwd wat het probleem is geweest. KAREL!! zet 't eens neer : )
misschien best dat je'm effe mailt en dan zelf het antwoord hier neerzet, als'k me niet vergis wou karel hier totaal niets workrelated meer posten :)
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”