Upgraden slechts '25?'

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
Generic Human
Plus Member
Plus Member

Upgrade gedaan, factuur ontvangen

77?

35? + 25? is 60?, maar ze rekenen wel a pro rata wannneer je More abbo ingaat voor de vorige maand erbij (trekkken er niets af van het always abbo ) en dan rekenen ze voor dat gedeelte ook de volle pot omdat je boven de 500MB zit, en het stukje van always zat boven de 250MB dus daar ook de volle pot.

Klantvriendelijkheid hebben ze geen van allen de ISPs, eens je klant bent is het gedaan. Had beter gewoon opgezegd en dan opnieuw aangevraagd voor More had me niets gekost.

En dan dit allemaal voor nog steeds maar halve snelheid (zie vorige post), waarvoor ondertussen verscheidene dossiernrs zijn geopend.

:evil: :evil: :evil:
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

Klantvriendelijkheid hebben ze geen van allen de ISPs, eens je klant bent is het gedaan. Had beter gewoon opgezegd en dan opnieuw aangevraagd voor More had me niets gekost.
Het is juist daarom dat ik in februari mijn 3de jaar NIET wil ingaan.
Ik heb na 2 jaar wel genoeg gezien bij Versatel.
De formule op vlak van 'unlimited' is wel oke en vrij uniek in België, maar alles daarbuiten...? :?
De laatste tijd (sinds Tele2?) synct mijn lijn slecht en raak ik vaak niet door de inlogprocedure (wat vroeger nooit probleem was)
Daarom heb ik al van in augustus via 'mijn versatel' het abo opgezegt, maar het kan pas op 14 februari kostenloos worden stopgezet.

Toen ik mijn 2de jaar inging, twijfelde ik om Always More te nemen.
Maar daar hing toen een activatiekost aan voor bestaande klanten, en nieuwe klanten kregen alles zomaar voor niets! Wat een service!? :?

Op 14 februari zeg ik 'salut' tegen Versatel, en mag een nieuwe (lees: betere) provider mij ontvangen met open armen (misschien Dommel.com? :wink: )
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Generic Human schreef:Upgrade gedaan, factuur ontvangen

77?

35? + 25? is 60?, maar ze rekenen wel a pro rata wannneer je More abbo ingaat voor de vorige maand erbij (trekkken er niets af van het always abbo ) en dan rekenen ze voor dat gedeelte ook de volle pot omdat je boven de 500MB zit, en het stukje van always zat boven de 250MB dus daar ook de volle pot.

En dan dit allemaal voor nog steeds maar halve snelheid (zie vorige post), waarvoor ondertussen verscheidene dossiernrs zijn geopend.

:evil: :evil: :evil:
Wel, ik raad je aan een klachtenbrief te sturen naar facturatie. Gaat niet helpen zeg je ? In het geval "Versatel" weet ik dat zo nog niet. Ik heb het in het verleden ook voorgehad dat bij de formuleoverschakeling er een fout in de berekening was geslopen. Dit heb heb ik in een beleefde email naar hun aangetoond, en binnen de week had ik een positieve reactie van Versatel (yep, berekening werd aangepast en ik betaalde enkel het correcte bedrag).

Niet geschoten = altijd mis.

Succes,
Generic Human
Plus Member
Plus Member

kaween,

heb inderdaad beleefd briefje geschreven en ze gaan nu een gedeelte terugbetalen :lol:

Duurt allemaal wat lang maar laten we dat steken op de tele2-allin problematiek

Snelheid en facturatie klachten nu van de baan, enkel nog login op Mijn Versatel en de ftp voor webspace, we komen er
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”