Hallo,
Kort : kan ik binnen het eerste jaar van abonnementsformule veranderen (homeconnect -> cityconnect+) en hoe : bellen/brief/mail ?
Is dus een nuance, lig je vast als klant voor 1 jaar of als klant+abonnementsformule ?
My dramatic dommel story
Na 1 maand is Dommel nog steeds niet in staat mij een telefoonnr te geven in mijn homeconnect pakket.
Ik heb 2x 40min gebeld en verschillende (typisch onbeantwoorde tickets gemaild), toen ik eindelijk iemand te pakken kreeg hoorde ik de telefoniste in de achtergrond discutieren met een andere collega, ook met een probleem (t'is daar waarschijnlijk een hekseketel).
Ik zei : ik weet dat jullie een paar weken gemiste telefoon niet terugbetalen, maar als ik 1 maand homeconnect betaal, vindt ik het toch normaal dat iets terugbetaald wordt.
De telefoniste zei : dit zal ik moeten bespreken met mijn baas
=> mij terugbellen noch enige reactie was te verwachten
Ik vroeg gewoon de overdracht van m'n telenetnr (niets speciaals), ze zeiden dat dit niet mogelijk zou zijn. Ik zei : laat maar, geef mij zo snel mogelijk gelijk welk nr.
3 weken later belde ik terug (nog steeds geen brief met telnr).
Opeens zei men : we hebben al 3x geprobeerd voor de overname van uw nummer maar het lukt niet. Ik heb gezegd : vroeg dit niet, zo snel mogelijk nieuw nr!!!
Belde vorige week terug, ze belden de activatiedienst, ik zou "bovenaan" de lijst staan om een nr toegekend te krijgen... maar ondertussen weer al 2 weken aan het aanslepen...
Ik belde naar Telenet zopas ivm mijn laatste facturen, daar zeiden ze dat mijn telenetnr nog actief is, en ja, getest, en nog steeds na 1maand dommel gefoefel....
Ik bel nu terug met Telenet, yessss geen dure gsm kosten meer.
Heb dus een contract voor een jaar bij Dommel, maar kan ik nog overschakelen naar Cityconnect bvb met enkel internet ?
Zou anders m'n Telenettelefoonnr houden als Dommel toch niet in staat is een nr te geven (en heb geduld genoeg gehad na 1 maand!).
Bedankt,
Mvg,
TesterX
Dommel niet in staat telnr => abo overschakeling mogelijk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
Je kan enkel duurdere abbo's nemen in het eerste jaar als je wil veranderen
Je wil dus naar 1) een goedkoper abbo gaan en 2) een dienst minder ....
Ik denk niet dat dat zal gaan
Uiteraard frustrerend in jou geval met nog geen perfect werkendetelefoonlijn van dommel maarja
Je wil dus naar 1) een goedkoper abbo gaan en 2) een dienst minder ....
Ik denk niet dat dat zal gaan
Uiteraard frustrerend in jou geval met nog geen perfect werkendetelefoonlijn van dommel maarja

The eternal and true pessimist