Voorstel A MUST READ

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase.be crew kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase.be wordt hier gepost.
Gesloten

Samensmelten met adslbox.be ?

ja
10
100%
neen
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 10
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

Wat zouden jullie ervan vinden op samen te smelten (tot op bepaalde hoogte) met adslbox.be ?

Hij heeft redelijk wat bezoekers en wij hebben wel een redelijk goed forum. Natuurlijk zou de Sub zijn eigenheid blijven behouden (skynet gebruikers enzo).

Misschien zou het op latere tijd doorgroeien tot een echte samenwerking, zodat wij ook een goeie homepage hebben. (want niemand van ons heeft daar eigenlijk echt tijd voor).

Daarmee dat Nukem mij hier dus over gecontacteerd heeft.
Alles kan en moet besproken worden!

Ik wil het dus democratisch houden en de subbers laten kiezen, dus stem maar eerst en dan kunnen we nog vannalles bespreken.

(ook heb ik nog een klein probleempje met de webspace -> vervalt binnenkort en ben er nog niet uit of ik nu webspace moet huren, dedicated moet gaat of adsl office moet nemen)

greetz,

Nob
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

ik heb ja gestemd al mag je wel iets doen aan die vervelende popup vensters he "Nukem" ? da kennen ze toch allemaal he "target="_blank"
:mrgreen: ik zou zeggen waarom niet "fusioneren" mijn stem heb je al !
mijn popupkiller wordt gek op adslbox.be :mrgreen:

greetz

Erik
Registered Linux user #286313
NuKeM
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 126 keer
Bedankt: 268 keer
Recent bedankt: 1 keer

Erik schreef:ik heb ja gestemd al mag je wel iets doen aan die vervelende popup vensters he "Nukem" ? da kennen ze toch allemaal he "target="_blank"
:mrgreen: ik zou zeggen waarom niet "fusioneren" mijn stem heb je al !
mijn popupkiller wordt gek op adslbox.be :mrgreen:

greetz

Erik
Ik heb nog niet gestemd, kwestie van het wat objectief te houden :wink:
Mja, diene _blank gebruik ik nogal graag :) is ook best handig ... naar mijn gevoel niets zo rottig als een venster met scrollbars (ook daar is nog werk aan op mijn site :) ) niet iedereen heeft 1600x1200 ;), trouwens het forum is het enige waarvoor ik target="_blank" gebruik samen met de externe links :) Lijkt me logisch, je wil de mensen toch op je site houden ;)
NuKeM
Weetgraag
Erelid
Erelid

Mijn stem heb je ook, zoals Nob zegt wel onze eigenheid bewaren.
ADSLbox ken ik al langer of vandaag en vind de nieuwe start die NuKeM
neemt heel goed. Als ik zie met wat voor weinig tijd het forum toch nog gemod word valt dit toch wel heel goed mee. Hier moet je geen 2 dagen wachten op een antwoord en dat kan je soms van Skynetforum niet zeggen en tijdens het weekend ben je ook zeker dat een mod hier een bezoekje brengt.

Greetz
Weetgraag :wink:
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

ook voor, de site ziet er goed uit, ik kende deze nog wel niet :oops:
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
stevos
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 8 keer

ik zou het doen
en waarom?
2 kleintjes maken 1 groot...
samen sta je altijd sterker
NuKeM
Administrator
Administrator

Weetgraag schreef:Mijn stem heb je ook, zoals Nob zegt wel onze eigenheid bewaren.
ADSLbox ken ik al langer of vandaag en vind de nieuwe start die NuKeM
neemt heel goed. Als ik zie met wat voor weinig tijd het forum toch nog gemod word valt dit toch wel heel goed mee. Hier moet je geen 2 dagen wachten op een antwoord en dat kan je soms van Skynetforum niet zeggen en tijdens het weekend ben je ook zeker dat een mod hier een bezoekje brengt.

Greetz
Weetgraag :wink:
Je zal zeker je eigenheid kunnen behouden! Enkel het forum bindt ons :)

Ik zal hier even posten wat ik naar nob heb gestuurd :)
Ieps, ik had je graag even wat gevraagd.
Ik surf nu al enkele dagen hier op je forum en ik ben redelijk onder de indruk van jullie toewijding.
Zoals je misschien al gelezen hebt lokt mijn forum eigenlijk geen volk... (staat er ook nog maar een week maar kom, ik denk niet dat het zal veranderen).
Mijn site anderzijds is wel een succes... met gemiddeld 200man/dag waarvan het overgrote deel Skynet gebruikers.
Ik vroeg me dus af of jullie geinteresseerd zouden zijn om een soort van band te leggen tussen mijn site en jouw forum...
Wat houdt dit volgens mij ongeveer in:
- Mijn forum verdwijnt
- er wordt gelinkt naar dit forum
- er wordt liefst op dit forum dan ook vermeld dat het forum van Sub is en van AdslBox.
- enkele dingen worden bijgezet/veranderd op het forum (dus niet 100% enkel meer op Skynet gericht indien mogelijk)

Voor de rest blijven beide projecten van elkaar afgesloten (SUB - AdslBox), ze hebben enkel een gemeenschappelijk forum... (waarom elkaar 'tegenwerken' door elk ons eigen forum 'op te dringen', samen zijn we sterker)

Waarom je dit voorstel interessant zou kunnen vinden:
- Het zal je hoogst waarschijnlijk een pak meer bezoekers opleveren, zowel op je site als op het forum
- dit zonder dat je de entiteit van de SUB zou verliezen
- ook is het merendeel van mijn bezoekers Skynet klant, jullie doelgroep en dus potentiele SUBbers...
- als het forum dan goed begint te lopen kunnen jullie van skynet misschien wat meer respect afdwingen en bv de subdomainname sub.skynet.be krijgen :)

Waarom het voor mij leuk zou zijn:
- Ik kan mijn bezoekers een ! actief ! forum aanbieden...
- Ik help andere mensen met hun project :)

Laat eventueel iets weten... indien je het niet ziet zitten moet je zeker niet verlegen zijn het te zeggen :) ik begrijp dat wel

Cy
Om nog even ergens naar te verwijzen: http://forum.adsl-bc.org
Dit is een forum voor de franstalige adsl gebruikers dat een groot succes geworden is en dat moet hier ook kunnen :D We zouden dus een Nederlandstalige variant hiervan kunnen worden!
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Sinds Nukem hier op het forum zit en ik de vernieuwde versie van adslbox.be gezien heb, heb ik daar ook aangedacht voor een fusie.

Mijn idee is het volgende:

We laten beiden samensmelten:
- hompeage (stuk adslbox, stuk SUB) SUB is immers een dieper niveau dan adslbox (adslbox is adsl in het algemeen + alle providers, sub is enkel adsl gebeuren van skynet, al vind ik dat andere isp ook aan bod moeten kunnen komen welliswaar in mindere mate)
Zo kunnen wij ondertussen eventueel gebruik maken van de homepage van adslbox zodat we er zelf ook eentje hebben en eindelijk wat vollediger eruit te zien! ;-)

--forum: ik heb eens op adslbox weest gaan kijken en ik zou het volgende doen: ons gedeelte een klein beetje afslanken (De programmeertalen zou ik samen nemen, en de web-programmeren--> weinig posts..) die plaats zou ik afstaan aan eventuele fora die Nukem in gedachte had. Vanaf dat ogenblik zou ik wel met specifieke mods beginnen werken voor de forums afzonderlijk niet, enkele forums: iedereen en andere fora maybe beke specifieren.

--url: sub.adslbox.be kweet niet in hoeverre dit mogenlijk is? zou dit maybe in het leven roepen, afhankelijk van hoe je de homepage zou opbouwen (gedeelde homepage of splitted homepage??)

Ik ben alleszins voor, zolang de pricipes, regels en de basis van de SUB behouden blijft.

moet zeker kunnen, you've got my support, and if smth needs to be done, just pm me!
I love it when a plan comes together!
NuKeM
Administrator
Administrator

Ben hier thuis wat aan het experimenteren om PHP-Nuke en PHPBB2 te combineren... het zou leuk zijn als dat deftig zou kunnen werken.

Ook moet ik nog eens met Maxxx praten, hij is de webmaster van www.adslchat.be . Wij hebben een half jaar geleden ook gepraat over samensmelten maar hij moest toen ergens naartoe voor een tijdje ofzo en sindsdien is er niet meer over gebabbeld...
Volgende maand vervalt mijn domain.. ik zal het wel verlengen, maar ik herinner me dat Maxx een nieuwe naam wou (vond ik minder goed idee maar kom).
Wat betrefd die sub.adslbox.be dat moet geregeld kunnen worden... momenteel gebruik ik enkel url forwarding en zal dat dus niet gaan, maar de serveradmin heeft mij gezegd dat hij het misschien wel in orde wil brengen zodat ik subdomains kan hebben enzo :)

In ieder geval ik ga nog eens moeten klappen met Maxxx maybe dat die dan ook meedoet (hoe meer hoe beter!) zijn forum was ook (matig) actief :)

Jullie moeten ook maar eens op de irc chat komen zien :)
http://ibench.blub.be/ib_site/help/chat.php
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ik had dat idee ook om php-nuke in het begin te gebruiken, maar de meeste waren er niet echt voor dacht ik. Liever iets van eigen makelij.

Indien je phpNuke gebruikt zouden er degelijke afspraken moeten gemaakt worden. Eveneens zou ik in beide gevallen het mogelijk maken dat de mods een 'nieuwtje' kunnen posten op de homepage ofzo van SUB is maar een ideetje.

adslchat bijnemenen heb ik geen probleem mee, maar anderszijds, vraag ik me af of de koepel ISP's van adslbox en adslchat het gebeuren van SUB niet gaan beschaduwen? 1 tov 1 gaat nog maar 2- 1 ja, van mij mag et, maar dan moet het wel goed georganiseerd worden dat we elkaars zaken niet gaan tegenwerken ofzo eh.

Ik vraag me wel af hoe we de administratie van het forum gaan leiden?
2 admin's? Nukem en Nob? en de mods blijven? Of gaan we een andere splitsting doorvoeren dan?
NuKeM
Administrator
Administrator

The Oddity schreef:Ik had dat idee ook om php-nuke in het begin te gebruiken, maar de meeste waren er niet echt voor dacht ik. Liever iets van eigen makelij.
Na een uurtje hiermee geprutst te hebben denk ik ook dat het beter is eigen code te gebruiken (dan weet je tenminste waarmee je bezig bent). PHP-Nuke en PHPBB2 kan ik wel laten samenwerken maar kom ... ben er niet zo zot op :)
Indien je phpNuke gebruikt zouden er degelijke afspraken moeten gemaakt worden. Eveneens zou ik in beide gevallen het mogelijk maken dat de mods een 'nieuwtje' kunnen posten op de homepage ofzo van SUB is maar een ideetje.
Mja, eventueel kunnen we een script maken/downloaden dat newsposts toelaat... ik heb het vroeger al geprobeerd maar, op adsl gebied is er niet echt veel nieuws te melden, behalve nu dan even met die 3.3Mbit.
adslchat bijnemenen heb ik geen probleem mee, maar anderszijds, vraag ik me af of de koepel ISP's van adslbox en adslchat het gebeuren van SUB niet gaan beschaduwen? 1 tov 1 gaat nog maar 2- 1 ja, van mij mag et, maar dan moet het wel goed georganiseerd worden dat we elkaars zaken niet gaan tegenwerken ofzo eh.
Ja tuurlijk, hier zal nog eens goed over nagedacht moeten worden. Maar we komen er wel uit :)
De hoofdzaak is volgens mij dat er één gemeenschappelijk gecentraliseerd forum komt zodat de mensen niet meer moeten gaan zoeken tussen al die andere, kleinere fora om hun vragen te stellen of antwoorden te zoeken. Naast dit gemeenschappelijk forum kunnen dan de afzonderlijke sites bv. blijven bestaan, maar met een gemeenschappelijk communicatieplatform. Zo kan het bv zijn dat adslbox met adslchat samenvloeit, maar dat die fusie dan niet met de sub samenvloeit zodat beide toch hun eigen entiteit/eigenheid kunnen behouden :)
Ik vraag me wel af hoe we de administratie van het forum gaan leiden?
2 admin's? Nukem en Nob? en de mods blijven? Of gaan we een andere splitsting doorvoeren dan?
Persoonlijk vind ik dat er één admin account moet zijn die eigenlijk voor niets anders wordt gebruikt dan admin doeleinden (zoals de root in linux). Voor de rest gewoon gebruikers waarvan sommige moderator (jullie dus) de account info van de admin account zal dan gekend zijn door deze moderators... zo kan iedereen in geval van nood die account gebruiken :)
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ja idd, kben et volledig met je eens over phpNuke ;-)

Die samenvloeiing zullen we nog eens met de andere ook moeten bespreken, ik ben er alleszins voor! Een gecentraliseerd forum moet inderdaad een betere basis zijn!

Die admin account zou ik eigenlijk overlaten (gedeeld over enkele mensen) alles mods hier toezeg ingeven is chaos creeren, heb dit reeds eens mee gemaakt met een ander forum dat ik onderhield. Alle mods admin -access geven, geeft wanorde weer, zo geraak je er niet meer aan uit wie wat veranderd of doet en uiteindelijk gaat de administration niet vlot. Beter is volgens mijn met een 2,3 tal mensen admin-access hebben om een soort permanentie in te bouwen wanneer iem. geen tijd heeft voor het forum en duidelijk onder die mensen af te spreken welk beleid ed wordt gevoerd.
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 18 keer

wel dat is een goed idee NUkem dat de mods in de "admin panel" (in geval van nood) of voor een database backup etc of as er iemand een andere gebruikersnaam wil gebruiken etc good idea en inderdaad ja ik heb een beetje overdreven wat de popups op adslbox.be betreft sorry hoor Nukem :mrgreen:

greetz

Erik
Registered Linux user #286313
NuKeM
Administrator
Administrator

Mmm lijkt mij dat iedereen er wel mee instemt :)

Ik wil niet overhaast tewerk gaan, maar het zou denk ik niet slecht zijn het forum al eens te verplaatsten en wat aan te passen (om te testen.. dit forum blijft dan nog even staan tot het andere goed werkt), al was het maar omdat binnenkort de hosting van nob vervalt... misschien eens afspreken voor een chatsessie ofzo? :)
Van mij part mag het vanavond nog ;) (ik verveel me toch rot :mrgreen: )
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

euh, voor zover ik weet vervalt Nob zijn hosting niet, die wordt nu gehost door zijn maat Nosta.

Maar zelf was hij van plan dedicated te gaan en ik denk dat het aanbod voor die dedicated vervalt. Hmm, het forum verplaatsten zorgt wel weer voor redelijk wat werk. En het is nog maar onlangs verplaatst. tja, maakt me niet uit als je mijn hulp nodig hebt voor het back-uppen van de dbase of dergelijke, no prob!

Hmm die admins ja ok, maar maak daar dan duidelijke afspraken rond en post die, of het gaat een warboel worden.

een chatsessie, kunnen we dit gewoon niet posten, ik blijf nu toch niet meer online. Als het gepost wordt kan iedereen nog zien wat er gezegd of gedaan is. Bij chatsessie word er "beslist" onder diegenen die aanwezig kunnen zijn.
NuKeM
Administrator
Administrator

The Oddity schreef:euh, voor zover ik weet vervalt Nob zijn hosting niet, die wordt nu gehost door zijn maat Nosta.

Maar zelf was hij van plan dedicated te gaan en ik denk dat het aanbod voor die dedicated vervalt.
Mja ik weet niet er staat toch het volgende:
nob schreef: (ook heb ik nog een klein probleempje met de webspace -> vervalt binnenkort en ben er nog niet uit of ik nu webspace moet huren, dedicated moet gaat of adsl office moet nemen)
Hmm, het forum verplaatsten zorgt wel weer voor redelijk wat werk. En het is nog maar onlangs verplaatst. tja, maakt me niet uit als je mijn hulp nodig hebt voor het back-uppen van de dbase of dergelijke, no prob!
Dat werk valt nog wel mee hoor :)
Hmm die admins ja ok, maar maak daar dan duidelijke afspraken rond en post die, of het gaat een warboel worden.
Mja, het zal allemaal heel goed omlijnt worden hoor :) Ik hou nogal van orde ;)
een chatsessie, kunnen we dit gewoon niet posten, ik blijf nu toch niet meer online. Als het gepost wordt kan iedereen nog zien wat er gezegd of gedaan is. Bij chatsessie word er "beslist" onder diegenen die aanwezig kunnen zijn.
Inderdaad, slecht idee van me :)

Aangezien nob maar niet online komt (away) zal het waarschijnlijk toch niet meer voor vandaag zijn indien hij accoord zou gaan. :cry:

Edit: indien iemand me zou nodig hebben, ik ben terug te vinden op msn via [email protected] .
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Die webspace ik dacht dat dat op het volgende sloeg, want waar het nu staat wordt er nix voor betaalt staat gewoon bij een vriend 'nosta' die dedicated heeft dacht ik. Moet maar eens in oude posts gaan snuffelen.
Dat werk valt idd goed, mee maar doordat het verplaatst wordt moet je het ook weer overal bekend gaan maken, mensen raken snel aan iets gewoon en als je het dan snel veranderd zouden ze het laten te komen maar soit, zullen dat subtiel bekend maken op skynet forum.

Idd dat werk valt idd mee, wil gerust helpen, heb vrij veel ervaring met vbb, nog niet echt met phpBB maar dat kan niet erg veel schelen, basics are the same ;-)

Die admins, idd als we dat eens deftig omlijnen en beke bepaalde functies voorbehouden ofzo... (back-up->1person; account-administration--> more) vb die backup is handig als dat door 1 en dezelfde persoon gedaan word, dan weet je heel goed waar je mee bezig bent. Kneem dat nu als voorbeeld ma zijn nog wel enkele van die zaken. Voor gewoon het veranderen van een nick vb van een user, kan in principe iedereen doen, die op dat moment online is. Dus vindt het in principe geen slecht idee om het openstellen van admin-account naar de mods.

Ja ik zou dit niet overhaast willen doen. Ik zou dit rustig eerst bespreken, dan eventueel het nieuwe gebeuren opbouwen (vb. op adslbox.be) en wanneer het klaar is voor gebruik, dit forum sluiten en direct verwijzen met een mededeling naar de nieuwe locatie. Ik zou dit niet te snel willen doen samenvloeien. Dan gaat dit maybe voor verwarring zorgen. Zou iedereen die frequent de SUB bezoekt de kans geven om hen op de hoogte te stellen van de plannen.

be back 2morrow, now gotta visit some friends!
Laatst gewijzigd door The Oddity 11 nov 2002, 21:36, in totaal 1 gewijzigd.
NuKeM
Administrator
Administrator

Erik schreef:wel dat is een goed idee NUkem dat de mods in de "admin panel" (in geval van nood) of voor een database backup etc of as er iemand een andere gebruikersnaam wil gebruiken etc good idea en inderdaad ja ik heb een beetje overdreven wat de popups op adslbox.be betreft sorry hoor Nukem :mrgreen:

greetz

Erik
Wat ook kan is gewoon alle moderators site admin powers geven zodat ze elk via hun eigen account in de PHPBB2 administration kunnen... maar dit strookt dan weer met mijn 'admin alleen voor administration gebruiken' opstelling :)
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

hmm, zou toch opteren voor een gedeelde admin account, zoals we nu reeds toepassen voor het adminnen van de userpages op skynet-user-base-homepages. En gewoon mods blijven.

Is mijn idee, iedereen mod maken denk dat niet zo goed is.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Ik vind het een goed idee om samen te werken. Je moet er enkel voor zorgen dat de SUB en adslbox hun eigen entiteit behouden. Je moet ze nog van elkaar kunnen onderscheiden. Voor de rest geen enkel probleem mee. Het zal het bezoekersaantal de hoogte in jagen. Dit kan alleen maar in ons voordeel zijn. De rest zien we wel. En dan hebben we ook meteen een deftige homepage. Want de huidige laat eigenlijk te wensen over (no offence aan de maker, kan het zelf niet beter). Ik heb geen bezwaar.

Cheers
NuKeM
Administrator
Administrator

The Oddity schreef:Die webspace ik dacht dat dat op het volgende sloeg, want waar het nu staat wordt er nix voor betaalt staat gewoon bij een vriend 'nosta' die dedicated heeft dacht ik. Moet maar eens in oude posts gaan snuffelen.
Ik zal eens wat rondsnuffelen ;)
Dat werk valt idd goed, mee maar doordat het verplaatst wordt moet je het ook weer overal bekend gaan maken, mensen raken snel aan iets gewoon en als je het dan snel veranderd zouden ze het laten te komen maar soit, zullen dat subtiel bekend maken op skynet forum.
Je kan je oude adres gerust houden (je doet gewoon een redirect na 10 second en toont een melding dat jullie even verhuisd zijn ofzo :) ).
Trouwens wat ik bedoelde met verplaatsten is gewoon wat testen.. nog niet direct overgaan van dit naar het nieuwe forum dus!
Maar je hebt wel gelijk dat het niet zomaar in één ruk kan gebeuren... vraagt wat tijd.
Die admins, idd als we dat eens deftig omlijnen en beke bepaalde functies voorbehouden ofzo... (back-up->1person; account-administration--> more) vb die backup is handig als dat door 1 en dezelfde persoon gedaan word, dan weet je heel goed waar je mee bezig bent. Kneem dat nu als voorbeeld ma zijn nog wel enkele van die zaken. Voor gewoon het veranderen van een nick vb van een user, kan in principe iedereen doen, die op dat moment online is. Dus vindt het in principe geen slecht idee om het openstellen van admin-account naar de mods.
Ja moet mogelijk zijn.
Ja ik zou dit niet overhaast willen doen. Ik zou dit rustig eerst bespreken, dan eventueel het nieuwe gebeuren opbouwen (vb. op adslbox.be) en wanneer het klaar is voor gebruik, dit forum sluiten en direct verwijzen met een mededeling naar de nieuwe locatie. Ik zou dit niet te snel willen doen samenvloeien. Dan gaat dit maybe voor verwarring zorgen. Zou iedereen die frequent de SUB bezoekt de kans geven om hen op de hoogte te stellen van de plannen.

be back 2morrow, now gotta visit some friends!
Mja, ik zou eerst het forum in orde brengen en dan de eigenlijke sites in de mate van het mogelijke laten samenvloeien (zonder dat ze hun eigenheid verliezen).

BTW heb juist een mailtje gehad van Maxxx.. hij geeft de site eigenlijk 'op' en gaat zich concentreren op de chat. We zijn nog aan het praten...
Misschien kunnen we de data uit zijn forum ook in het nieuwere forum zetten .. zo gaat er geen informatie verloren :)
NuKeM
Nob
Erelid
Erelid
Provider

Voor mij is alles goed, zolang de SuB maar kan blijven doen waar het oorspronkelijk opgestart is EN zolang het maar democratisch blijft.

Wat die webspace betreft, daar heb ik idd een probleempje mee.
Ik zal waarschijnlijk ergens webspace huren voorlopig. (en ook domeinnaam denk ik)

Dus ja, aangezien iedereen voor de samenwerking is, zullen we daar is serieus over moeten praten he. ;)

greetz,

Nob
NuKeM
Administrator
Administrator

nob schreef:Voor mij is alles goed, zolang de SuB maar kan blijven doen waar het oorspronkelijk opgestart is EN zolang het maar democratisch blijft.

Wat die webspace betreft, daar heb ik idd een probleempje mee.
Ik zal waarschijnlijk ergens webspace huren voorlopig. (en ook domeinnaam denk ik)

Dus ja, aangezien iedereen voor de samenwerking is, zullen we daar is serieus over moeten praten he. ;)

greetz,

Nob
Ok nice :)
Geen schrik, want zowel ik als jullie willen de eigenheid behouden :) dus dat zit wel goed ;)
NuKeM
Nob
Erelid
Erelid
Provider

mzz zojuist van nosta vernomen dat hij toch zijn account gaat verlengen, dus voorlopig zullen we niet moeten verhuizen, ma ik ga op lange termijn toch is uitzien naar iets anders ;)

greetz,

Nob
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

voor de naam is het eigenlijk geen probleem want ik denk dat de meeste het forum langs http://skynet-user-base.tk bereiken en die link kan ik rap veranderen
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Hmm ok, allemaal positief nieuws ;-)

Hm ik zou persoonlijk geen threads ofzo overnemen uit adslchat.be, maybe wel info of faq's in een nieuw conceptje gieten en verwerken in één of andere page op de site. Threads overnemen lijkt zo gemakzuchtig en het kan verwarrend zijn. Zou eerder een soort synthese van belangrijke of veel voorkomende problemen aspecten bij het adsl gebeuren in een soort FAQ of page gieten (zoals wij voor Skynet gedaan hebben in de fora)!

Ik stel voor dat we er werk van maken, maar dat we het project niet overhaasten! rustig opbouwen en wanneer af, dan pas launchen naar het grote publiek. We kunnen deze topic maybe verder voeren in mods-section, als Nukem mod-rights gekregen heeft ofzo? Iemand bezwaar??
Indien niet zou ik Nob vragen omdit eens in orde te brengen en de topic eventueel verder te zetten in private.

Ik denk dat als we vb. links naar het nieuwe gebeuren posten in public, dat er reeds nieuwsgierigen zullen zijn die reeds komen neuzen enzo, ik zou het eerst volledig afwerken en testen. Eerst alles op poten zetten en dan pas volledig openstellen.
NuKeM
Administrator
Administrator

The Oddity schreef:Hmm ok, allemaal positief nieuws ;-)

Hm ik zou persoonlijk geen threads ofzo overnemen uit adslchat.be, maybe wel info of faq's in een nieuw conceptje gieten en verwerken in één of andere page op de site. Threads overnemen lijkt zo gemakzuchtig en het kan verwarrend zijn. Zou eerder een soort synthese van belangrijke of veel voorkomende problemen aspecten bij het adsl gebeuren in een soort FAQ of page gieten (zoals wij voor Skynet gedaan hebben in de fora)!

Ik stel voor dat we er werk van maken, maar dat we het project niet overhaasten! rustig opbouwen en wanneer af, dan pas launchen naar het grote publiek. We kunnen deze topic maybe verder voeren in mods-section, als Nukem mod-rights gekregen heeft ofzo? Iemand bezwaar??
Indien niet zou ik Nob vragen omdit eens in orde te brengen en de topic eventueel verder te zetten in private.

Ik denk dat als we vb. links naar het nieuwe gebeuren posten in public, dat er reeds nieuwsgierigen zullen zijn die reeds komen neuzen enzo, ik zou het eerst volledig afwerken en testen. Eerst alles op poten zetten en dan pas volledig openstellen.
Jep :)

Neem ook eens een kijkje in de nieuwe topic "In navolging van "Voorstel A MUST READ"" hier: http://www.nosta.org/skynet/forum/viewtopic.php?t=185
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

done that hehe, ben bezig forum aant doorlopen ;-)
Gesloten

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”