account closed door virussen te zenden

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ik kom juist van bij mensen die niet meer op inet kunnen, met de foutmelding "Gebruikersnaam en/of password is ongeldig voor dit domein" (of iets in die aard)

ze hebben en paar dagen geleden deze brief gehad

heeft iem al iets vergelijkbaars meegemaakt?

persoonlijke data is weggedaan
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Sensei Zeon 10 okt 2003, 22:09, in totaal 2 gewijzigd.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

hallo,

blijkbaar hebben die mensen iets verkeerd gedaan (illegaal) of tegen de voorwaarden van skynet en heeft skynet ze afgesloten zo simpel is dat
Registered Linux user #286313
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Dit is precies wel serieus dat. Maar wat hebben die mannen dan uitgestoken dat ze zo een brief hebben? Dat is de eerste keer dat ik er van hoor dat Skynet zo en brief rondstuurt.

Cheers
Afbeelding
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

die mensen hebben naar mijn weten alleen virussen binnen gekregen en doorgestuurd, dit staat ook in de brief

er had er ne slimmen norton corporate opgezet en die scant alleen maar exchange accounts :S

en zij hadden Outlook

Afbeelding
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Da's een straffe ... Een internet(!)-account closen voor verspreiding van een virus (ik neem aan dat dat niet vrijwillig was).
Abuse reageert overigens enkel als iemand anders een klacht neerlegt, dus waarschijnlijk iemand die bestookt is (voor 1 virusmail lijkt me dit een overdreven reactie) heeft de autoriteiten op de hoogte gesteld van dit ...
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

ze hebben mij gezegd dat er wel 1500 mails stonden te wachten in de inbox en dat er veel verstuurd zijn, ze hebben geen idee hoeveel

Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Wel,

Ik heb een gelijkaardig voorval gehad van mij. een goede vriendin van mijn vriendin, heeft een protable met Skynet Adsl go, zonder av, zonder firewall en op een ogenblik ook een virus gehad, haar portable werd ineens een mailserverke die idd ook ettelijke 100en virusmails verstuurde..

Ook klacht geweest van iemand anders die mails bleef ontvingen en in dit geval reageert Abuse.. het is een vrée manier om iemand erop te wijzen dat em mega infected is.. maar wel effectief.

Nuja, 1500 en hetgeen al weg was? Stel dat er op een dag 100virusmails van dezelfde in mijn mailbox zitten, ga ik toch ook effe replyen of abusen..

Serieus is dat niet.. is gewoon..
I love it when a plan comes together!
NuKeM
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 126 keer
Bedankt: 268 keer
Recent bedankt: 1 keer

Mijn eerste gedacht was "Wow", maar bij nader inzien vind ik het geen slechte handelswijze van Skynet... De enige manier om sommige mensen echt duidelijk te maken dat ze er iets aan moeten doen is die manier. Eens bellen en zeggen "Je zit met een virus, doe er iets aan" zal niet veel helpen, de meeste van die (pc leek) mensen laten dan 2 weken later eens een iemand langskomen om er naar te zien in het beste geval... tegen dan zijn er weeral 1000den virussen de wereld rond gegaan dankzij hun.
Dus ja, afsluiten lijkt mij aanvaardbaar (enkel als er meerdere klachten komen over die ene persoon van meerdere mensen).
NuKeM
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”