Opzeggen die handel dus, nog eventjes dan wel goed opletten want er staat iets in de algemene voorwaarden wat ik als klant niet hoef te weten, namelijk de onderliggende dienstverlening.5.2. RealROOT BVBA is in principe gerechtigd veranderingen aan te brengen aan de RealROOT-Dienst zonder voorafgaande bekendmaking aan de Gebruiker.
SNIP
indien deze wijzigingen de beschikbaarheid van de Dienst nadelig beïnvloeden. Ingeval de wijziging leidt tot een wezenlijke beperking van de verplichtingen van RealROOT BVBA, is de Gebruiker gerechtigd om het Abonnement met onmiddellijke ingang te beëindigen.
Indien RealROOT zegt dat daar de fout zit heb je niets te zeggen
Code: Selecteer alles
RealROOT BVBA is niet aansprakelijk voor gebreken in hoofde van Belgacom waardoor de goede werking van de RealROOT-Dienst in het gedrang komt.
en mss nog even aan Ditch om te reageren, maar de algemene voorwaarden steekt met haken en ogen in elkaar kijk maar naar het volgende:
vooral zoals op de RealROOT BVBA-website vermeld maakt dat al het gene op de website als waarheid en echtheid beschouwd mag worden.RealROOT-Dienst: dienst die de mogelijkheid biedt om via het systeem van RealROOT BVBA toegang te verkrijgen tot het internet met behulp van de ADSL-technologie en gebruik te maken van andere technische faciliteiten voor o.a. het aanbieden van informatie en het gebruik van e-mail zoals op de RealROOT BVBA-website vermeld, tussen de Gebruiker en RealROOT BVBA overeengekomen.
Als er dus staat in de FaQ dat men sneheiden tot 420Kbps KAN halen, het reele best lager kan zijn, maar algemeen aavaard toch wel die 420Kbps is. dan kan ik 20Kbps inderdaad klaseren onder lagere, maar ook als buitengewoon daar 420Kbps als referentie werd aangehaad.
Dit maakt dan dat ik mij als klant bedrogen kan voelen, en dan geld weer het allereerste argument wat ik aanhade
Breng hier maar eens iets tegen in Ditch