Template opzeg Surfadsl-Scarlet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Jos77
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer

Jos77 schreef:
rolelael schreef:iemand al een bevestiging gehad van opzegging, want hoe weet ik nu dat dat i o is ?

R
Nope, hier ook nog altijd niks.... Communicatie met de klanten is wel nooit het sterkste punt van Scarlet geweest natuurlijk :wink:
Et voila: exact een maand na het versturen van mijn opzegbrief, een brief van Scarlet in de brievenbus:

"We hebben uw aanvraag voor beëindiging van uw abonnement behandeld. Uw abonnement wordt stopgezet op het einde van uw facturatieperiode. Gelieve rekening te houden met 1 maand vooropzeg, zoals vermeld in onze Algemene Voorwaarden. Uw facturtieperiode (idd. niet mijn tikfout) kan u terugvinden op uw factuur of rekening."

Nu heb ik dat factuur nog eens bekeken, maar daar staat wel de periode op waarvoor je betaalt (bijv. 4/2/06 - 4/3/06), maar wanneer nu juist mijn abo wordt beëindigd lijkt me nog voor interpretatie vatbaar.....

Enfin: ik heb op 24/1 opgezegd, factuurperiode loopt vanaf de 4de, ik reken vanaf 4/2 dus 1 maand opzeg, dus op 4/3 is het gedaan. Het laatste factuur heb ik betaald op 8/2 en dan de domiciliëring stopgezet. Hopelijk volgen ze bij Scarlet dezelfde redenering, want ik heb geen zin in incassobureau's die aan mijn bel gaan hangen.... :?
Laatst gewijzigd door Jos77 23 maa 2006, 01:26, in totaal 1 gewijzigd.
::: Gigabyte GA-P55A-UD3 :: Core i7 860 :: 4x Corsair 2048MB :: Ati HD5850 :: WD500GB :: Antec P150 :: EDPNet VDSL2 20/2 :::
zirou
Member
Member

Tja, ik heb mijn opzegbrief op 25-01 verstuurd (aangetekend) en sinds vandaag komt ik niet meer op internet. Heb geen bevestiging gekregen.
Dus ben ik even Scarlet gaan bellen om te vragen of mijn lijn nu afgesloten was.... niet dus. Ik heb de oude gegevens van Surfadsl gebruikt en deze zijn blijkbaar nu afgesloten maar zij geven mij aan dat ik met de nieuwe gegevens gewoon kan internet.
Eerst even gevraagd of ik dan niet een contract start als ik deze inloggegevens gebruik, ik moest even wachten en idd als ik die gebruikt ga ik een nieuw contract aan.... niet doen dus.
Heb dan de administratie gebeld en zij geven mij aan dat de brief niet binnen is..... vreemd!!!!! Ik mag een kopie faxen of mailen, nou geen fax thuis en geen adsl meer....moeilijk dus.

Heb vervolgens even een inbelverbinding gemaakt en weer gebeld om de brief en kopie van het verzendbewijs te mailen maar de medewerker van de administratie geeft mij dan aan dat het via mail niet mogelijk is. Gaf mij weer een ander verhaal en plotsenlijk krijg ik een ander verhaal te horen wat de eerste medewerker mij ook vertelde.

Dus maandag ga ik de fax sturen en kijken wat er dan niet goed is. Heb ook meteen een aanvraag gedaan bij de post om een historie van de verzending te krijgen en als ik dan nog niet van deze **** ISP weg ben dan laat ik de advocaat dit regelen en zorg ik dat het hun geld gaat kosten. Dat de aangetekende brief niet is aangekomen geloof ik niet.

Daar zullen zij echt spijt van krijgen, heb echt nooit zoiets meegemaakt.

NOOIT SCARLET KIEZEN!!!!! DAT IS DUIDELIJK!!!!!

Hebben nog andere zoeen probleem? Ik hoor het graag. Fijn weekend iedereen. Salut
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”