Et voila: exact een maand na het versturen van mijn opzegbrief, een brief van Scarlet in de brievenbus:Jos77 schreef:Nope, hier ook nog altijd niks.... Communicatie met de klanten is wel nooit het sterkste punt van Scarlet geweest natuurlijkrolelael schreef:iemand al een bevestiging gehad van opzegging, want hoe weet ik nu dat dat i o is ?
R
"We hebben uw aanvraag voor beëindiging van uw abonnement behandeld. Uw abonnement wordt stopgezet op het einde van uw facturatieperiode. Gelieve rekening te houden met 1 maand vooropzeg, zoals vermeld in onze Algemene Voorwaarden. Uw facturtieperiode (idd. niet mijn tikfout) kan u terugvinden op uw factuur of rekening."
Nu heb ik dat factuur nog eens bekeken, maar daar staat wel de periode op waarvoor je betaalt (bijv. 4/2/06 - 4/3/06), maar wanneer nu juist mijn abo wordt beëindigd lijkt me nog voor interpretatie vatbaar.....
Enfin: ik heb op 24/1 opgezegd, factuurperiode loopt vanaf de 4de, ik reken vanaf 4/2 dus 1 maand opzeg, dus op 4/3 is het gedaan. Het laatste factuur heb ik betaald op 8/2 en dan de domiciliëring stopgezet. Hopelijk volgen ze bij Scarlet dezelfde redenering, want ik heb geen zin in incassobureau's die aan mijn bel gaan hangen....