A2F 1Mbps Down
Dat het model dat adsl2fit gebruikt (unlimited download) werkt zeker wel kijk maar in nederland daar heb je meerdere providers die dit soort abbonementen gaan aanbieden.
De klantenboom zit er zeker wel voor iets tussen dat er nu problemen zijn op a2f. Gewoon even geduld en alles valt wel op zijn pootjes.
groetjes
sike
De klantenboom zit er zeker wel voor iets tussen dat er nu problemen zijn op a2f. Gewoon even geduld en alles valt wel op zijn pootjes.
groetjes
sike
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Eerst en vooral,
worden hier géén volledige mails gepost.. en ik zou zeggen, indien ze niet uit goede bron komen, post ze dan volledig niet. Een email is nog altijd vertrouwelijk en post je volgens de regels van de nettiquette niet volledig, zonder toestemming zomaar op het net. Maw: Die ganse mail, wordt niet doorgemailed en zeker niet op de site gepost!
Die Scarlet kerel kan wel enige technische background hebben, maar dat kan iemand zijn, die nu op dit probleem geen enkel zicht of info heeft op het probleem maw: wild guessing...net zoals velen onder jullie doen.
Nu ik heb beloofd nog even geduld, en er zal vermoedelijk héél snel meer info zijn...(maybe vanavond)
Cyrus23,
Ik ga niet véél zeggen op jouw post.. : lees alle bovenstaande posts!
Probleem ligt wel degelijk bij Scarlet: voldoende argumentatie hoger.
worden hier géén volledige mails gepost.. en ik zou zeggen, indien ze niet uit goede bron komen, post ze dan volledig niet. Een email is nog altijd vertrouwelijk en post je volgens de regels van de nettiquette niet volledig, zonder toestemming zomaar op het net. Maw: Die ganse mail, wordt niet doorgemailed en zeker niet op de site gepost!
Die Scarlet kerel kan wel enige technische background hebben, maar dat kan iemand zijn, die nu op dit probleem geen enkel zicht of info heeft op het probleem maw: wild guessing...net zoals velen onder jullie doen.
Nu ik heb beloofd nog even geduld, en er zal vermoedelijk héél snel meer info zijn...(maybe vanavond)
Cyrus23,
I love it when a plan comes together!
kan jij dan mss zeggen wrom ze het zoalng laten aanslepen?The Oddity schreef:Eerst en vooral,
Cyrus23,
"we vonden het probleem niet :s" is belachelijk, dat een isp dat zolang kan laten aanslepen is absurd...
ik heb zeker nog geduld, maar echt, als dit binnen de 2 weken niet is opgelost (max 3 weken) dan is het bb adsl2fit, maakt niet uit op welke manier, maar dan vliegen ze...
nog iets, is het niet zo dat je in Europa betaalt voor traffiek en in USA voor Bandbreedte? of ben ik verkeerd, zoniet, dan ligt het probleem voor de hand, a2f kan het niet betalen...
mvg yorrick
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
- Bedankt: 550 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Kerel, ben jij nu gewoon dom, of doe je je zo voor ? Heb je wel al de moeite genomen om alle voorgaande posts te lezen? Heb je al gekeken naar het provider overzicht ? Besef je wel wat je zegt ?nog iets, is het niet zo dat je in Europa betaalt voor traffiek en in USA voor Bandbreedte? of ben ik verkeerd, zoniet, dan ligt het probleem voor de hand, a2f kan het niet betalen
1) ALLE scarlet/kpn providers hebben er last van (PI, la tribu, xs4all) ... enfin, 't is te zeggen ALLE klanten die reeds op BROBA zitten blijkaar, vandaar ook sommige goede resultaten. A2F is voor 99% BROBA.
2)Moest er een probleem zijn bij a2f zou ook de upload een probleem hebben, wat duidelijk niet het geval is. Dus zeggen dat ze hiet niet zouden kunnen betalen vind ik een kinderlijke reactie die enkel dient om anderen op te hitsen.
3)Als jij denkt dat ze het niet kunnen betalen ... waarom blijf je dan nog, want dan gaat het zeker nooit opgelost geraken, en dan zou je allang andere problemen hebben gezien en zou enkel a2f dit probleem hebben.
Anyway, dit word nu echt gewoon een anti-a2f thread dit. Ik snap dat er problemen zijn, ik heb zelf a2f en heb ook veel frustratie over dit probleem. Ik snap echter niet dat er mensen die niet langer kijken dan hun neus is en gewoon ff iets uit hun mouw schudden.
Grtz Siske
- metal
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
tzal heel waarschijnlijk bij scarlet wel iets zijn dat dringend moet geupgrade worden nu der zoveel klanten zijn en dat dat ding heel veel geld kost en seriues over nagedacht moet worden voor te kopen en dat het mischien van verre landen moet komen en veel tijd kost voor da ding te instaleren. kan verkeerd zijn moja upgrade moete ze toch doen dus... . heb ook alle begrip voor die manne da die nu ook in de probleme zitten met die problemen maarja nog eventjes geduld zeker he, hope dak der later goed van kan genieten 

e gast doe is chill, ik stelde maar een vraag zenne, gefrustreerd jonksiske schreef:Kerel, ben jij nu gewoon dom, of doe je je zo voor ? Heb je wel al de moeite genomen om alle voorgaande posts te lezen? Heb je al gekeken naar het provider overzicht ? Besef je wel wat je zegt ?nog iets, is het niet zo dat je in Europa betaalt voor traffiek en in USA voor Bandbreedte? of ben ik verkeerd, zoniet, dan ligt het probleem voor de hand, a2f kan het niet betalen
1) ALLE scarlet/kpn providers hebben er last van (PI, la tribu, xs4all) ... enfin, 't is te zeggen ALLE klanten die reeds op BROBA zitten blijkaar, vandaar ook sommige goede resultaten. A2F is voor 99% BROBA.
2)Moest er een probleem zijn bij a2f zou ook de upload een probleem hebben, wat duidelijk niet het geval is. Dus zeggen dat ze hiet niet zouden kunnen betalen vind ik een kinderlijke reactie die enkel dient om anderen op te hitsen.
3)Als jij denkt dat ze het niet kunnen betalen ... waarom blijf je dan nog, want dan gaat het zeker nooit opgelost geraken, en dan zou je allang andere problemen hebben gezien en zou enkel a2f dit probleem hebben.
Anyway, dit word nu echt gewoon een anti-a2f thread dit. Ik snap dat er problemen zijn, ik heb zelf a2f en heb ook veel frustratie over dit probleem. Ik snap echter niet dat er mensen die niet langer kijken dan hun neus is en gewoon ff iets uit hun mouw schudden.
Grtz Siske
ache ni eens de moeite om serieus te antwoorden...
en ja ik heb alle vorige posts gelezen, "of ben je dom" ik heb zelf a2f
en van die kinderlijk reactie... grow up he dude, ik hoor da ook maar, sorry dat ik ier iets post
reageert u op iet anders uit he..
Scarlet helpdesk heeft gebeld en gezegd dat het aan hun netwerk ligt en dat het zo snel mogelijk opgelost gaat worden zit al een maand op een soort smallband 

- NuKeM
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 126 keer
- Bedankt: 268 keer
- Recent bedankt: 1 keer
De mensen van A2F hebben ons nog van een kleine update voorzien:
Er wordt tegen maandag een volledig capaciteitsverslag gedaan door Scarlet en aan de hand daarvan zullen de nodige maatregelen door hen genomen worden in de loop van volgende week.
Ook A2F zit niet stil en heeft in de loop van komende week een paar upgrades voorzien.
Het mag duidelijk zijn dat er dus (eindelijk) wat vaart in komt
Mag ik trouwens ook oproepen deze topic beleefd te houden, ik weet dat de spanningen hoog staan, maar reageer die niet op elkaar uit hier.
Er wordt tegen maandag een volledig capaciteitsverslag gedaan door Scarlet en aan de hand daarvan zullen de nodige maatregelen door hen genomen worden in de loop van volgende week.
Ook A2F zit niet stil en heeft in de loop van komende week een paar upgrades voorzien.
Het mag duidelijk zijn dat er dus (eindelijk) wat vaart in komt

Mag ik trouwens ook oproepen deze topic beleefd te houden, ik weet dat de spanningen hoog staan, maar reageer die niet op elkaar uit hier.
NuKeM
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
Guest, als je alles gelezen had, dan wist je dat er in eu ook lijnen zijn op bandwith, en niet alleen op traffic.Anonymous schreef:e gast doe is chill, ik stelde maar een vraag zenne, gefrustreerd jonk
en van die kinderlijk reactie... grow up he dude, ik hoor da ook maar, sorry dat ik ier iets post
laat ons niet beginnen schelden aub, en ook een beetje AN spreken zodat iedereen de posts vlot kan lezen, siske gaf u een beleefd antwoord en jij begint hem uit te kafferen,
hier heb je 200% gelijk, als iedereen eens bij feiten zou blijven zou er veel minder onrust gestookt worden, en zou iedereen ss wat meer geduld hebben.Siske schreef:Anyway, dit word nu echt gewoon een anti-a2f thread dit. Ik snap dat er problemen zijn, ik heb zelf a2f en heb ook veel frustratie over dit probleem. Ik snap echter niet dat er mensen die niet langer kijken dan hun neus is en gewoon ff iets uit hun mouw schudden.
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Folks, zoals je ziet en zoals beloofd.. brengen we jullie nieuws.. ik bracht het wel niet.. maar nukem doet dat.. maw: nog even geduld.. als we nog meer te weten komen, updaten we jullie.
Cyrus, indien je idd de vorige posts grondig gelezen had.. had je zo geen post gedaan, tenzij je gewoon weer eens naar A2F wou uithalen.
Ik geeft Siske volledig gelijk. Dit begint een haat-topic te worden. Als dit niet verder kan op een volwassen manier, gaan we drastisch snoeien in de posts die gedaan worden en desnoods de topic locken..
Laat het ons volwassen houden!
Cyrus, indien je idd de vorige posts grondig gelezen had.. had je zo geen post gedaan, tenzij je gewoon weer eens naar A2F wou uithalen.
Ik geeft Siske volledig gelijk. Dit begint een haat-topic te worden. Als dit niet verder kan op een volwassen manier, gaan we drastisch snoeien in de posts die gedaan worden en desnoods de topic locken..
Laat het ons volwassen houden!
I love it when a plan comes together!
juist ja, de guest heeft het altijd gedaan...SeNsEi Ze0n schreef:Guest, als je alles gelezen had, dan wist je dat er in eu ook lijnen zijn op bandwith, en niet alleen op traffic.Anonymous schreef:e gast doe is chill, ik stelde maar een vraag zenne, gefrustreerd jonk
laat ons niet beginnen schelden aub, en ook een beetje AN spreken zodat iedereen de posts vlot kan lezen, siske gaf u een beleefd antwoord en jij begint hem uit te kafferen,
hier heb je 200% gelijk, als iedereen eens bij feiten zou blijven zou er veel minder onrust gestookt worden, en zou iedereen ss wat meer geduld hebben.Siske schreef:Anyway, dit word nu echt gewoon een anti-a2f thread dit. Ik snap dat er problemen zijn, ik heb zelf a2f en heb ook veel frustratie over dit probleem. Ik snap echter niet dat er mensen die niet langer kijken dan hun neus is en gewoon ff iets uit hun mouw schudden.
ik stelde maar een vraag, als je daar dan al een mens voor moet afbreken..
"oh jee, siske heeft gelijk zenne"
- Sub Zero
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
Ke vraag had gewoon vermeden kunnen worden als je het hele topic grondig gelezen had. Er is niemand die je wil afbreken, we willen je er gewoon op wijzen dat als je het topic grondig leest dat je het antwoord er in vindt.Anonymous schreef:juist ja, de guest heeft het altijd gedaan...
ik stelde maar een vraag, als je daar dan al een mens voor moet afbreken..
"oh jee, siske heeft gelijk zenne"
En, ja, als Siske gelijk heeft, dan heeft hij gelijk. Punt andere lijn.
Ik stel voor dat we er over ophouden, want het topic is zo al messy genoeg. Dit mag geen persoonlijke vete worden.
Cheers
Hier wil ik dan toch eens mijn visie over geven.
Ook een bezoeker dient zich aan de regels van het forum te houden.
Als dan al enige wenken gegeven werden door de moderatoren kan je beter een beetje kalmte bewaren!
Hier twee bijzondere regels Post geen berichten om een persoon aan te vallen. & Post geen onzinnige antwoorden.
(4é en 5é punt van de forumregels)
Beter eens lezen > hier
Zoniet zou wel eens de rode borstel kunnen gebruikt worden
en... daar wordt niet om gevraagd, maar kan soms wel noodzakelijk zijn.
De regels vind je ook eenvoudig terug bovenaan deze pagina.
Ook een bezoeker dient zich aan de regels van het forum te houden.
Als dan al enige wenken gegeven werden door de moderatoren kan je beter een beetje kalmte bewaren!
Hier twee bijzondere regels Post geen berichten om een persoon aan te vallen. & Post geen onzinnige antwoorden.
(4é en 5é punt van de forumregels)
Beter eens lezen > hier
Zoniet zou wel eens de rode borstel kunnen gebruikt worden

De regels vind je ook eenvoudig terug bovenaan deze pagina.
Schijnbaar nog nooit iets gehoord en geleerd over elementaire beleefdheidAnonymous schreef:e gast doe is chill, ik stelde maar een vraag zenne, gefrustreerd jonk

Laatst gewijzigd door Blue-Sky 07 nov 2003, 17:52, in totaal 1 gewijzigd.

-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Waar is de tijd naar toe dat alle ISPs trots waren op hun links en vrij uitgebreide kaarten toonden op hun website ?NuKeM schreef:Ook A2F zit niet stil en heeft in de loop van komende week een paar upgrades voorzien.
Tegenwoordig is dit één groot geheim (bij alle ISPs)... de klant moest eens weten dat de infrastructuur totaal niet voldoet.
- NuKeM
- Administrator
Nog een update, de mensen van ADSL2Fit hebben deze namiddag een officieel statement gelanceerd naar hun gebruikers toe. ADSL2Fit gebruikers kunnen dit statement vinden op hun persoonlijke status-pagina. Zeker lezen als je A2F klant bent 

NuKeM
ik zie nergens iets staan daar hoor !!!NuKeM schreef:Nog een update, de mensen van ADSL2Fit hebben deze namiddag een officieel statement gelanceerd naar hun gebruikers toe. ADSL2Fit gebruikers kunnen dit statement vinden op hun persoonlijke status-pagina. Zeker lezen als je A2F klant bent
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Bij mij staat het wel, het is op die persoonlijke pagina waar je moet op inloggen hé, staat link naar een pdf file.
Mod knipje van de info in de pdf...
*off topic* bij mij staat er op die pagina ook dat ik al 2 openstaande facturen heb, kheb nog nooit een factuur gezien. Heb het al meerdere keren laten weten, ik krijg dan antwoord dat ze ze gaan opsturen maar krijg nooit iets....
Mod knipje van de info in de pdf...
*off topic* bij mij staat er op die pagina ook dat ik al 2 openstaande facturen heb, kheb nog nooit een factuur gezien. Heb het al meerdere keren laten weten, ik krijg dan antwoord dat ze ze gaan opsturen maar krijg nooit iets....
- NuKeM
- Administrator
Ik heb even de info gewist die enkele mensen postte.. het is niet de bedoeling openbaar te maken wat er in staat! (zie kleine lettertjes onder het statement) 

NuKeM
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Heeft iemand toevallig ook problemen bij het inloggen??
Het is mij nog nooit gelukt, zelfs met alle firewalls uit.
Ik krijg geen foutmelding
Kan iemand misschien de statement posten???
Thnx
Het is mij nog nooit gelukt, zelfs met alle firewalls uit.
Ik krijg geen foutmelding
Kan iemand misschien de statement posten???
Thnx
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Aha oeie woeps, ik heb de slechte gewoonte dat niet te lezen....NuKeM schreef:Ik heb even de info gewist die enkele mensen postte.. het is niet de bedoeling openbaar te maken wat er in staat! (zie kleine lettertjes onder het statement)
Sorry....

Ik zie hier dat de meeste mensen een download halen van 116kb/s met pi of scarlet, ik zelf haal maar +-30a50kb/sec
. Scarlet heeft me een maand aan het lijntje gehouden via de helpdesk ze hebben vier keer een verklaring gehad eerst zou mijn bekabeling niet goed zijn bij mijn thuis, daarna zou de server in mijn regio te traag zijn en de enigste oplossing zou zijn naar telenet overschakelen. Een week later krijg ik terug telefoon nadat ik een mail had gestuurd toen vroegen ze wie dit had gezegd om naar telenet te gaan.Ik wist de naam niet meer van wie mij geholpen dus antwoorde ik maar eerlijk hierop, ze hebben wel twee keer gevraagd erna of ik het echt niet wist toen zeiden ze dat ik tegen het einde van de week terug normaal kon downloaden en surfen. Ze zeiden dat ze de fout hadden gevonden en dat het aan een vp lag weet iemand wat dat betekend een vp? Ik zit nog altijd met een super trage verbinding ook al zeiden zedat alles opgelost ging zijn "dit zeggen ze al een maand maar ja"
.

Laatst gewijzigd door danzka 09 nov 2003, 18:58, in totaal 2 gewijzigd.
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
- Bedankt: 550 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Danzka,
de meeste mensen hier halen maar ~116 kBIT wat ongeveer gelijk is aan 14kb/sec (byte). Zelf haal ik een 150 kbit/sec wat zich uit in een 20kb/sec ..
Haal jij nu 20-50 kbit of 20-50 kbyte/sec ??
Grtz Siske
de meeste mensen hier halen maar ~116 kBIT wat ongeveer gelijk is aan 14kb/sec (byte). Zelf haal ik een 150 kbit/sec wat zich uit in een 20kb/sec ..
Grtz Siske
Ik haal rond de 20-50kbyte/sec,zal wel normaal zijn zeker vanwege al die problemensiske schreef:Danzka,
Grtz Siske

Hallo,
heeft er nu iemand al een "deftig" antwoord ontvangen? Ik heb vorige week een mail gestuurd naar de helpdesk, waarop ik als antwoord kreeg dat het "in orde ging komen".
Een bladzijde of 4 terug staat in dat alles terug normaal zou moeten werken, het weekend NA 1 november... daar merk ik niet veel..
Iemand een zeer informatief antwoord al onvangen? Als het morgen nog niet werkt, mail ik nog maar eens...
Grtz
heeft er nu iemand al een "deftig" antwoord ontvangen? Ik heb vorige week een mail gestuurd naar de helpdesk, waarop ik als antwoord kreeg dat het "in orde ging komen".
Een bladzijde of 4 terug staat in dat alles terug normaal zou moeten werken, het weekend NA 1 november... daar merk ik niet veel..
Iemand een zeer informatief antwoord al onvangen? Als het morgen nog niet werkt, mail ik nog maar eens...
Grtz
Ok...
Ik had http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... c&start=20 nog niet gelezen...
Naja.. in ieder geval... ik hoop dat die "14 dagen" al bezig zijn..
Grtz
Ik had http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... c&start=20 nog niet gelezen...
Naja.. in ieder geval... ik hoop dat die "14 dagen" al bezig zijn..
Grtz
Met informatie zijn ze heel discreet vind ikBiTNoisE schreef:Hallo,
Grtz

Ik snap er niks van hier er zijn mensen in mijn buurt die scarlet hebben en er geen problemen van ondervinden,ik zelf heb al een maand die problemen,ik heb te vrijdag twee mails gestuurd naar scarlet maar ik heb nog altijd geen antwoord ontvangen van hun 

- metal
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
even een vraagske: hebben jullie (gamers ofzo) ook nog altijd last van veel packet loss? want een weekje geleden had ik er helemaal geen last meer van omdat ze toen iets veranderd hadden bij a2f maar nu is het teruggekomen. eerst packet loss bij de upload en nu terug bij alle 2
Nob schreef:A2FLimburg, als ge nog van plan zijt te posten, gelieve u dan is te registreren, dat maakt het voor ons allemaal gemakkelijker.
En ben blij dat iemand is zijn fout kan toegeven. Iedereen steekt het maar direct op de ISP, terwijl het dikwijls gewoon aan henzelf ligt. (nu niet met de scarlet problemen, ...)
greetz,
Nob

Problemen kunnen zoveel verschillende oorzaken hebben dat je onmogelijk kan zeggen dat het probleem bij 1 partij ligt.
Vergeet niet dat Belgacom nog altijd het koper ownz, en dat zowel op ATM als op DSL het probleem bij hun kan liggen ...
En Natuurlijk doet Belgacom ook niet mee aan tegenwerking ...

dus laten we gewoon hopen dat Scarlet genoeg druk bij het Bipt als bij Belgacom kan leggen om hun service zo hoog mogelijk te doen stijgen.
metal,metal schreef:even een vraagske: hebben jullie (gamers ofzo) ook nog altijd last van veel packet loss? want een weekje geleden had ik er helemaal geen last meer van omdat ze toen iets veranderd hadden bij a2f maar nu is het teruggekomen. eerst packet loss bij de upload en nu terug bij alle 2
heb je al een traceroute gedaan?
eventueel matt's traceroute voor 'nix?
could be usefull ...
wel,metal schreef:en wat voor iets is dat of hoe doe je dat?
waarschijnlijk ben je een win user .. dus men neme een dos prompt,
door in start menu 'run' cmd of command (test beide uit .. )
Dan typ je : tracert www.belnet.be
je ziet de route en alle hops ... / sterretje is timeout
indien geen sterretjes dan ga je naar elk ip address dat je in de route ziet een ping doen ..
zo kan je de packetloss traceren ... indien packetloss in eerste hop al ... dan zal het hoogstwaarschijnlijk een probleem op dsl/atm zijn ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
packetloss sinds een dag of 3. Gisteravond zelfs in pieken 40%, gemiddeld rond een uur of acht 20-25%.
Ik heb nog even overwogen het te hier melden omdat ik weet dat deze topic wordt gelezen maar bedacht toen nog enige dagen geduld te hebben.
Ook beter voor de eigen gemoedsrust er niet te veel mee bezig te zijn (=niet kwaad maken).
Op dit moment ligt mijn aansluiting met A2F er weer uit.
Sync ok, logon req's gaan er uit, er komt niets terug.
revenge_of_the_nerd, wat bedoel je die inmiddels off-topic/uit z'n verband aanhaling van NOB?
Ik heb nog even overwogen het te hier melden omdat ik weet dat deze topic wordt gelezen maar bedacht toen nog enige dagen geduld te hebben.
Ook beter voor de eigen gemoedsrust er niet te veel mee bezig te zijn (=niet kwaad maken).
Op dit moment ligt mijn aansluiting met A2F er weer uit.
Sync ok, logon req's gaan er uit, er komt niets terug.
revenge_of_the_nerd, wat bedoel je die inmiddels off-topic/uit z'n verband aanhaling van NOB?