Een paar opmerkingen:
Ik begrijp L-army. Als bedrijf moet je "prioriteiten" stellen. Er is veel werk te doen:
- je bestaande producten onderhouden
- je nieuwe producten verder uitbouwen
- nieuwe klanten helpen
- bestaande klanten helpen
- etc...
Aan die vele taken, moet je een soort voorrang geven. Als je moet kiezen tussen een specifieke klant helpen of een 'algemeen' probleem dat alle klanten treffen kan, is de keuze snel gemaakt.
En idd Dommel moet hier zeker iets aan doen.
Als je product werkt, heb je die support niet (meer) nodig.
Maar als je een nieuw product lanceert (waar nog wat problemen mee zijn), of als je plots enorm veel nieuwe klanten erbij krijgt, dan wordt die support (helpdesk) plots wel heel belangrijk.
Je kan immers je oude klanten ook niet teveel in de kou laten staan. Dan moet je 'dringend' medewerkers vinden en die mensen ook nog eens opleiden..
Het probleem (met dit alles, denk ik) is dat het TIJD vraagt.
Beeld je eens in, dat je zelf een bedrijf opstart en het plots een geweldig succes kent. Dan kan je ook plots de vraag niet meer aan, kan je niet meer volgen en loop je op je tenen. Er moeten dan "snelle" maatregelen genomen worden om dit succes op te vangen (voor het verdwijnt).
Wacht je daarbij te lang, verlies je waarschijnlijk klanten. Doe je het te overhaast, verlies je waarschijnlijk ook klanten (doordat de kwaliteit/stabiliteit van je producten er onder gaat lijden)
Onmiddellijk reageren op de markt kun je alvast nooit. Als er nu plots 1000 bestellingen (of extra helpdesks toekomen), heb je niet meteen een nieuwe medewerker klaarstaan. Die moet eerst nog twee maanden opgeleid worden (en ondertussen ook gevonden worden).
Tegen de tijd dat die mederwerker goed en wel ingeschakeld is, is je klanten potentieel misschien terug verdubbeld, waardoor je weeral medewerkers tekort komt en terug achter de feiten aanloopt...
Neem je dan weer teveel medewerkers in dienst, geraak je misschien niet uit de kosten.
Dit evenwicht vinden is niet gemakkelijk...
Ik ben zelf niet ongeduldig. Ik kan gerust een paar weken wachten. Als wat me bezorgd wordt, dan maar in orde blijkt te zijn. Liever traag en goed werk, dan snel en half werk (is mijn motto).
Maar andere mensen zijn misschien liever snel geholpen.
En sommige onder ons worden blijkbaar niet geholpen...
Geraken op de helpdesk maar niet binnen.
Ik zou zeggen: Blijven proberen tot het lukt

(en heb wat geduld)
Is je geduld op, kun je nog altijd op een ander gaan.
P.S. Een ander is daarbij niet altijd beter. Zo had ik eerst een brandverzekering aangevraagd bij Argenta. Toen ik de factuur kreeg, hadden ze de diefstal bijdrage * 2 gedaan. Waarop ik naar een andere verzekeraar (Ethias) ben gegaan. Contract-voorstel ontbonden en daar opnieuw een contract aangegaan. Paar weken later krijg ik factuur in de bus. Nu heeft Ethias mijn verzekerde inhoud overbepaald (niet volgens bedrag bepaald in mijn offerte). Waardoor ik ook weer teveel ging betalen.

Naar Ethias hoofdzetel gebeld. Ze gingen dit in orde brengen. Ondertussen zijn we al 4 weken verder...