Constante disconnects

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16757
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

gdornez
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 03 maa 2007, 20:27
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Morgen komt een technieker van BCG langs, probleem is nog steeds niet opgelost. Reeds alles vervangen: router, splitter.
__________________________

Met vriendelijke groeten,

Geert
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 23 keer

gdornez schreef:Morgen komt een technieker van BCG langs, probleem is nog steeds niet opgelost. Reeds alles vervangen: router, splitter.
idem... heb ook alles vervangen ze komen vrijdag in de voormiddag langs...
heb al bij iemand enkele straten verder geweest die ook bij dommel zit en daar vloog het...
bij mij elke minuut een disconnect nu... surfen valt mee...een F5 gaat;
de meeste IM kunnen de disconnect nog overbruggen...
maar ssh/terminal server/VOIP/VPN sessies en P2P hebben er lastig mee
Gebruikersavatar
murda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 22 jun 2006, 20:23

Bij schoonouders ook altijd disconnects gehad. Mensen van Belgacom langs geweest enz en het is na 4 maand nog niet opgelost en van miserie een andere provider genomen...
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 23 keer

murda schreef:Bij schoonouders ook altijd disconnects gehad. Mensen van Belgacom langs geweest enz en het is na 4 maand nog niet opgelost en van miserie een andere provider genomen...
wie weet is dit een methode voor "veel" verbruikers buiten te jagen...
beetje gelijk adsl2fit vroeger?
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer

Nee nee, dommel zal niet snel grootverbruikers buiten jagen. De reden van die disconnects zal wel aan andere factoren liggen.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
gdornez
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 03 maa 2007, 20:27
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Na het plaatsen van een nieuwe kabel tussen stopcontact BCG en splitter was het volgens BCG opgelost. Zij kregen geen disconnects op hun router die zij geïnstalleerd hadden. Terug geswitcht op mijn router, niet onmiddellijk disconnects, maar na het bestuderen van de log deze morgen, om de 4 uur opnieuw disconnects. Zelfde foutmeldingen, dus we zijn terug naar af. Nu nog bang de factuur van BCG afwachten.
__________________________

Met vriendelijke groeten,

Geert
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1934
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

Andere modem?
gdornez
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 03 maa 2007, 20:27
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Reeds getest met de modem van mijn zoon, wel eens waar, zelfde merk en type. Foutmelding waren gelijk.
__________________________

Met vriendelijke groeten,

Geert
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1934
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

welke modem gebruik je?
Gebruikersavatar
murda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 22 jun 2006, 20:23

gdornez schreef:Na het plaatsen van een nieuwe kabel tussen stopcontact BCG en splitter was het volgens BCG opgelost. Zij kregen geen disconnects op hun router die zij geïnstalleerd hadden. Terug geswitcht op mijn router, niet onmiddellijk disconnects, maar na het bestuderen van de log deze morgen, om de 4 uur opnieuw disconnects. Zelfde foutmeldingen, dus we zijn terug naar af. Nu nog bang de factuur van BCG afwachten.
U zit in het zelfde bootje als ik met Dommel. Ik heb 4 maanden gewacht op fantsoenlijk internet na talloze interventies van GBC technieker.
Ik kon amper aan 100kbs downloaden en had om de zoveel minuten een disconnect. Dan nog maar te zwijgen over de newsserver die willekeurig connecte.

De facturen begonnen torenhoog op te stapelen en ik had zelfs geen fantsoenlijk internet en na 4 maanden had ik zelfs nog geen telefoonmodem ontvangen!

Hun installatie hing met haken en draden in elkaar, echt zo amateuristisch van die BGC technieker.

Die shit opgezegd en Telenet terug laten komen. Op een half uur had hij zijn Installatie keurig afgewerkt getest en vriendelijk info gegeven.
Feit is als die mannen langskomen het fantsoenlijk is en werkt.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15164
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1685 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

De BGC techniekers die bij mij langskwamen hebben mijn probleem altijd kunnen oplossen. Zal ook wel beetje afhangen van wat het probleem is en wie komt, zeker ;).
gdornez
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 03 maa 2007, 20:27
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Rekening tussen komst BCG ontvangen: €69.91, niet slecht hé voor zo'n interventie!!!
__________________________

Met vriendelijke groeten,

Geert
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”