woelrat wat is er mis aan een sterk limburgs accentwoelrat schreef: De helpdesk heeft een sterk limburg accent![]()

Het is toch de kwaliteit wat telt he ??? Er zijn er nog veel die wat kunnen leren van Dommel want daar is de klant koning

woelrat wat is er mis aan een sterk limburgs accentwoelrat schreef: De helpdesk heeft een sterk limburg accent![]()
Je krijgt nadat je je contract hebt opgestuurd je login-gegevens. Dan moet je betalen en dan krijg je een aansluitingsdatum. Bij de ene gaat dit snel bij de andere iets langer. Ik heb vorige week aangevraagd en ik word de 6de december aangesloten. Een ADSL-modem kan je kopen bij je lokale computer-shop.Coop schreef:Ik heb gisteren mijn contract afgegeven, hoelang zou het nu nog kunnen duren ?
En wat krijg je dan van hun ? een paketje met de info hoe je moet inloggen enzo ?
Waar kan ik best een ADSL modem kopen ?
Dat zal je ook niet met Dommel meemaken hoor.seppevs schreef: Khoop echt dat Dommel alles te goei blijft aanpakken, want ik heb geen zin om zaken mee te maken zoals RealDSL en ADSL2FIT.
je kan kan de dommel newsserver niet meer gebruiken op mediumband, en op breedband heb je op de newsserver 50gb limiet (als je dus extra volume bijkoopt tot bv 100gb, kan je slechts 50gig van de newsserver halen)seppevs schreef:Ondertussen heb ik nu een week dommel, en ik ben heel tevreden. Ik haal 415 KB/s van giganews (eigen account, niet via dommel news). Kheb al veel gedownload en binnenkort kan ik dus die mediumband eens ervaren
Kan je nu nog op dommel news nadat je op mediumband zit? En zit er nu nog een limiet van 10GB/maand op die dommel news server, of niet?
As of today we have changed our policy regarding the usage of the dommel.com adsl newsservice. There is no longer a 50GB monthly limit on what you download from news.dommel.be. As long as you are connected using broadband you can download from our newsservers. If you are on mediumband you cannot download from news.dommel.be. Alse the max 4-limit connectionlimit has been removed and has been changed by a dynamic limit between 2-12 connections. This means that at peak-moments you might only be able to connect with 2 connections while at lesser busy moments you can use 12 connections. Each connection remains limited to 256 Kbit/sec. At off-peak moments you will be able to download at 3Mbit/sec from our newsservers. There is no general definition to peak or off-peak moments, the server will monitor constantly its current load and adapt the maximum allowed connections on the fly.
Idd telenet blokkerd bijna alles via news servers , collegas van mij zitten te klagen :o) , van onze bronne zijn dicht ,en dat zal niet lang meer duren vooraleer ze helemaal dicht zijnkUmbro schreef:geen idee, maar dommel blokkeert geen poorten of eweka zelf (zoals telenet dacht ik) dus da zal wel volle snelheid gaan vermoed ik. (ik gebruik de server van dommel en die gaat via giganews)
Idem, daar ben ik ook een beetje bang voor.[MJ] schreef:Enige waar ik nu een beetje voor vrees is dat Dommel straks nog slachtoffer wordt van zijn eigen succes en een toevloed aan nieuwe klanten niet aankan... nuja, we zullen t wel zien zeker?
Spijtig genoeg heb ik ook dit probleem, wanneer je op mediumband vliegt, geen internet meer tot je je modem restart.seppevs schreef:De helpdesk vertelde dat het rebooten van mijn modem zeer waarschijnlijk de oplossing is.
Dat probleem heb ik dus ook!!! echt wel vervelend!eldiablo schreef:Spijtig genoeg heb ik ook dit probleem, wanneer je op mediumband vliegt, geen internet meer tot je je modem restart.seppevs schreef:De helpdesk vertelde dat het rebooten van mijn modem zeer waarschijnlijk de oplossing is.
Wat ik ook heb, wanneer de nieuwe maand begint moet ik telkens ook mijn modem eens restarten om terug op breedband te komen, anders blijf ik precies de hele dagen op mediumband snelheid.
Het contract zelf duurt iets langer, als ik het goed herinner duurde dit bij mij toch wel een uur of 2, ook niet mee inzitten als je binnen een weekje ofzo al een 2de factuur komt, veel mensen paniekeren al direct, maar alles komt normaal wel in orde, soms duurt het gewoon wat langerAeroFury schreef:zonet Dommel besteld, er werd gezegd dat ik binnen enkele minuten een mail met daarin mijn contract zou ontvangen.
Nu heb ik enkel een factuur gekregen, maar nog geen contract. Is dit normaal? Of moet ik eerst die factuur betalen voor ik mijn contract ontvang. (die ik moet ondertekenen)
Of mag ik dit gebruiken?
http://www.dommel.com/nl/contracten/contract.pdf
tja is al altijd zo geweest na bro/na med ffkens modem te moeten rebooten….maar herinner me eens e download te hebben laten doorlopen ,komt io na een behoorlijk aantal uren dacht ik…seppevs schreef: en ik vind het niet erg om tegen 125 KBs te downloaden. Ik vraag me wel af ofdat ik automatisch terug online zou komen (dus zonder modem te rebooten) .
http://nl.wikipedia.org/wiki/News_serverAeroFury schreef:misschien een domme vraag, maar wat is een news server?
wat is giganews?
- Je moet hebben betaald voordat je online kanAeroFury schreef:hoe stuur ik best dat contract terug via mail?
via 7 .jpegs? en wat moet ik gebruiken als onderwerp v mijn mail?
en moet ik betaald hebben vooraleer ik mijn login zal krijgen?
(thx bunga)