the italian connection schreef:Mensen,
Voor ge u uitspreekt over wie er in de fout gaat kunde best even nakijken wat de procedure is.
Bij een verhuis van een lijn moet de provider niets doen, belgacom doet dan alles. let wel, dan moet er wel een verhuis aangevraagd worden en dus niet een nieuwe lijn.
Men verwijst hier naar edpnet. Lees hun procedure maar eens na: de klant moet enkel bij belgacom een aanvraag uitvoeren. http://www.edpnet.be/cms.aspx?S=ADSLMoving
Dus, in mijn ogen is enkel belgacom hier in de fout gegaan of heb je zelf geen verhuis aangevraagd bij belgacom maar een nieuwe lijn...
Volgens mij moest dommel dus niets doen in heel deze procedure.
Ben zelf al een hele tijd dommel klant en heb ook een verhuis meegemaakt. Heb toen belgacom gevraagd om de lijn te verhuizen en aan dommel na de verhuis (ze wisten dus van niets tot de verhuis rond was) mijn nieuwe facturatiegegevens gezonden. Mijn adsl is perfect mee overgezet en ik heb dan nog een pro-aansluiting met vast ip.
Inderdaad, 'k ben ook recent verhuist, ze gingen de lijn op 1 julie overzetten, dus "BGC", had 1 maand op voorhand afgesproken, was op een zaterdag dus dacht al van ja 't zal wel, wat dacht je tuurlijk niks heeft nog 2 weken geduurt voor het in volledig was overgezet ! Dus op voorhand afgesproken en NOG 2 weken te laat !