Aansluiting nieuwbouw

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Binnenkort wordt onze nieuwbouw opgeleverd en ik sta nu op het punt al de nutsvoorzieningen aan te sluiten. Voor Telenet is het mij echter niet duidelijk waar ik ga aangesloten worden, misschien dat iemand (of een technieker die mee loert) mij kan vertellen waar ik ga aangesloten worden?

Op onze perceelsgrens staat een grote Telenet kast met nummer 05d09.018 Afbeelding.
Dit is voor mij het kortste bij. Een klassieke Telenet paddenstoel staat er aan de andere perceelsgrens tussen de 2 buren, op een 40 meter. Waar gaat men mij nu aansluiten? In het eerste geval is het voor mij een pak minder werk en heb ik PE6 kabel nodig, in het andere geval moet ik op mijn eigen perceel nog 14 meter zelf ingraven en heb ik PE11 nodig. HELP :)
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

Die kast is goe K@rel.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Het webcare team liet weten dat ik dus op die verre paddenstoel zou aangesloten worden. Ik ben ondertussen in de Telenet shop geweest en Leuven, daar heeft men een technical case geopend en iemand zou mij contacteren om de situatie ter plaatse te bekijken :-). Ben curieus.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”