Beste lezers.
Ik heb 06-10-2009 30,35euro overgemaakt naar voib buster betamax gmbh.
Het is nu 16-10-2009
Ik heb nog geen beltegoed ontvangen
En kan dus nog niet bellen.
Ik kan geen Engels en weet dus niet hoe ik moet klagen.
Ik kan ook geen taalkeuze bij hun vinden die werkt.
Klik ik Nederlands aan dan wordt het vanzelf Engels
wie heeft goede raad voor mij.
Ik heb mijn geld hard nodig omdat ik van een uitkering leefloon moet leven.
mijn mail adres is [email protected]
beltegoed verdwenen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1976
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 133 keer
Ik veronderstel dat je een gewone bankoverschrijving gedaan hebt (geen Visa of Paypal).
Was het bedrag van de overschrijving perfect juist ?? Tot op de Eurocent juist wat er op hun instructies staat ?
Als het niet klopt is de betaling ongeldig. Geld kwijt. Staat zo in hun voorwaarden.
Zelfde met de tekst in het veld "mededeling".
Was het bedrag van de overschrijving perfect juist ?? Tot op de Eurocent juist wat er op hun instructies staat ?
Als het niet klopt is de betaling ongeldig. Geld kwijt. Staat zo in hun voorwaarden.
Zelfde met de tekst in het veld "mededeling".
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
- Goztow
- Administrator
- Berichten: 15141
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1681 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Normaal gezien krijg je gegevens over hoe de klantendienst te contacteren als je hier inlogt met je login en pass: http://www.voipbuster.com/en/customerserviceslogin.php . Probeer dat eens en post desnoods een screenshot ("print screen" knop , dan in paint gaan en "bewerken -> plakken" doen) zodat we de vertaling voor u kunnen doen.