Toen ik overschakelde heb ik mijn skynet abbo niet opgezegd.
Gewoon gewacht tot op zeker moment ik niet meer kon inloggen.
Omdat ik van adsl2fit nog steeds geen info over mijn inlog had heb ik even gebeld.
Die hebben toen de gegevens via mail doorgestuurd. (waar een telefoonmodem nog goed voor is).
Daarna kon ik direct terug op internet via adsl2fit.
Tot op heden heb ik echter nog altijd de brief die onderweg zou zijn met nogmaals mijn inlog en meer info niet gekregen.( persoon aan de telefoon bij adsl2fit klaagt wel steen en been over de post.)
Wat betreft de opzeg van skynet. Gewoon een mail gestuurd zoals op de site van skynet aangegeven. 2 werkdagen later was mijn email en webspace verdwenen. Het moet dus geen 9 dagen duren.
Ik ben tot hiertoe zeer tevreden over mijn verbinding. Wel hoop ik dat ze mij niet afsluiten na het eerste mailtje van de filmbazen. Die hebben trouwens geen poot om op te staan aangezien bewijs dat wordt aangebracht door belanghebbenden moeilijk bezien kan worden als rechtsgeldig bewijs.( wij hebben hier geen DMCA

)
Groeten